  • 1. Data: 2007-01-04 18:57:08
    Temat: Wspólnota lokatorska a niebezpieczne psy
    Od: "michal" <m...@o...pl>

    Witam serdecznie,

    Map problem jak w temacie.
    Mieszkam w kamienicy która jest własnością wspólnoty lokatorskiej. Co gorsza
    wszyscy jesteśmy rodziną. Kamienica posiada także ogród. Odgrodzony od ulicy
    płotem.
    Sąsiedzi posiadają ogromnego psa który znajduje się na liście psów
    niebezpiecznych. Jest ogromny i straszny no i wielokrotnie prosiłem sąsiadów
    aby nie wypuszczali pasa wolno do ogrodu, co robią, a na Dodatek pies jest
    puszczany bez kagańca.

    Gdy zwróciłem uwagę otrzymałem odpowiedź że na terenie prywatnym mogą robić co
    chcą i nie muszą wyprowadzać psa na smyczy tym bardziej zakładać mu kaganiec.

    Proszę napiszcie czy mam rację zwracając uwagę na konieczność zakładania
    smyczy i nie mam na myśli dobrych obyczajów czy bycia uprzejmym. I czy teren
    wspólnoty lokatorskiej nie jest terenem publicznym.

    Tylko jak jest z tym prawem.

    Dzięki za wszelką pomoc

    Michał

  • 2. Data: 2007-01-04 19:02:48
    Temat: Re: Wspólnota lokatorska a niebezpieczne psy
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    michal napisał(a):
> [...]
    > smyczy i nie mam na myśli dobrych obyczajów czy bycia uprzejmym. I czy teren
    > wspólnoty lokatorskiej nie jest terenem publicznym.

    Istotne mogą być przepisy miejscowe.
    Co to jest wspólnota lokatorska? Jesteście współwłaścicielami?

    KG

  • 3. Data: 2007-01-04 19:09:24
    Od: m...@o...pl

    Istotne mogą być przepisy miejscowe.
    Co to jest wspólnota lokatorska? Jesteście współwłaścicielami?

    Wspólnota nie jest nigdzie zarejestrowana.

    W kamienicy jest mieszkań, wszystkie własnościwe.

    Cały budynek jest pywatny, budowanu przez prababcię, no i mieszka rodzina,
    niestety.

    Pozdrawiam
    Michał

  • 4. Data: 2007-01-04 19:13:05
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    m...@o...pl napisał(a):
    > Wspólnota nie jest nigdzie zarejestrowana.

    niewiele to tłumaczy
    wspólnoty mieszkaniowej nie trzeba rejestrować
    istnieje albo nie

    > W kamienicy jest mieszkań, wszystkie własnościwe.

    czyli jest odrębna własność lokali?

    KG

  • 5. Data: 2007-01-04 19:14:03
    Od: m...@o...pl

    czyli jest odrębna własność lokali?

    Tak jest odrębność lokali mieszkaniowych.

    Ogród nie ma podziału fizycznego. część ogólnodostępna dla wszystkich
    mieszkańców.

  • 6. Data: 2007-01-04 19:17:58
    Od: jedrus <a...@n...btx.pl>

    m...@o...pl napisał(a):
    [...]

    > Cały budynek jest pywatny, budowanu przez prababcię, no i mieszka rodzina,
    > niestety.

    Jak sie z rodzina nie mozesz dogadac to zostaje sad, tyle ze nie wiem
    czy warto _zadzierac_ z rodzinka? :-)
    Moze lepiej i taniej.... z pieskiem sie zaprzyjaznic.? :-)

    --
    jedrus

    Jezeli wiesz o Mokotowie cos czego inni nie wiedza, koniecznie podziel
    sie tym na http://www.mokotow.btx.pl

  • 7. Data: 2007-01-04 21:15:57
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    michal napisał(a):
> [...]
    > smyczy i nie mam na myśli dobrych obyczajów czy bycia uprzejmym. I czy teren
    > wspólnoty lokatorskiej nie jest terenem publicznym.

    po czym wnosisz ze jest niebezpieczny? te liste nie wiem kto tworzyl,
    ale pies jest taki na jakiego sie go wychowa.

    P.

  • 8. Data: 2007-01-05 03:14:16
    Od: "Tomy M." <t...@t...webd.pl>

    Użytkownik "michal" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    a nie prościej go dobrze ... nakarmić ? ;-)

    Tomy M.