    From: "michal" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Wspólnota lokatorska a niebezpieczne psy
    Date: 4 Jan 2007 19:57:08 +0100

    Witam serdecznie,

    Map problem jak w temacie.
    Mieszkam w kamienicy która jest własnością wspólnoty lokatorskiej. Co gorsza
    wszyscy jesteśmy rodziną. Kamienica posiada także ogród. Odgrodzony od ulicy
    płotem.
    Sąsiedzi posiadają ogromnego psa który znajduje się na liście psów
    niebezpiecznych. Jest ogromny i straszny no i wielokrotnie prosiłem sąsiadów
    aby nie wypuszczali pasa wolno do ogrodu, co robią, a na Dodatek pies jest
    puszczany bez kagańca.

    Gdy zwróciłem uwagę otrzymałem odpowiedź że na terenie prywatnym mogą robić co
    chcą i nie muszą wyprowadzać psa na smyczy tym bardziej zakładać mu kaganiec.

    Proszę napiszcie czy mam rację zwracając uwagę na konieczność zakładania
    smyczy i nie mam na myśli dobrych obyczajów czy bycia uprzejmym. I czy teren
    wspólnoty lokatorskiej nie jest terenem publicznym.

    Tylko jak jest z tym prawem.

    Dzięki za wszelką pomoc

    Michał