  • 1. Data: 2007-01-04 18:03:20
    Temat: jestem Alexander Sharon
    Od: Alexander Sharon <a...@s...ca>

    Męska dziwka ! i żydowska kurwa

  • 2. Data: 2007-01-04 18:05:28
    Temat: Re: jestem Alexander Sharon
    Od: "Adi" <a...@o...pl>

    albo komus sie nudzi albo autor posta jest chory psychicznie?

  • 3. Data: 2007-01-04 18:13:43
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Adi napisał(a):

    > albo komus sie nudzi albo autor posta jest chory psychicznie?

    Co nie znaczy, że musisz mi go z KF wyciągać...

    j.

  • 4. Data: 2007-01-05 10:50:00
    Temat: [ot]
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 4 Jan 2007 19:05:28 +0100, Adi napisał(a):

    > albo komus sie nudzi albo autor posta jest chory psychicznie?

    Nie dopisuj na takie posty - to jak z g* na drodze - omijaj
    a nie wkładaj łapę bo jeszcze większy smród będzie. Jak
    będziesz troli ignorować to sobie pójdą gdzie indziej, a tu
    będzie spokój.

    Pozdrawiam,
    Henry