  • 1. Data: 2007-01-04 18:11:33
    Temat: Jak przeprowadzić egzekucję?
    Od: "Funkcyjny" <f...@o...pl>

    Spółka z o.o. znajduje się w Warszawie. Jest właścicielem sklepu
    znajdującego się pod innym adresem. Mam tytuł egzekucyjny i chciałbym, aby
    komornik zajął pieniądze znajdujące się w kasie tego sklepu.

    Mam w związku z tym pytania:
    1. Czy mam się udać do komornika właściwego dla siedziby spółki, czy dla
    adresu tego sklepu (zakładając, że jest to to samo miasto, ale może różne
    rewiry?)

    2. Jak sformuować wniosek egzekucyjny? Proszę o egzekucję z pieniędzy
    (gotówki) znajdującej się w kasie tu-i-tu? To jest egzekucja z ruchomości, czy
    inny rodzaj?

    F.

  • 2. Data: 2007-01-04 21:20:11
    Temat: Re: Jak przeprowadzić egzekucję?
    Od: "Igor" <l...@p...onet.pl>

    Wzór wniosku egzekucyjnego znajdziesz na www.serwisprawa.pl w dziale Aktówka

  • 3. Data: 2007-01-05 17:03:35
    Od: "Qbek" <q...@w...pl>

    Możesz wskazać (1) jeden albo (2)drugi adres albo (3)obydwa.
    Ciężko poradzić Ci jaki wybrać (nie znam sytuacji), najlepiej zrób
    rozeznanie, gdzie więcej majątku.
    Jeśli wybierzesz (2) idź najpierw i kup drobiazg- na paragonie
    będziesz miał pełne dane właściciela, pewność, ze właścicielem
    jest ta sama firma.
    pozdrawiam