  • 1. Data: 2007-01-04 18:39:52
    Temat: interwencja w sprawie o wykroczenie
    Od: "Mont" <w...@i...pl>

    Witam!
    Poszukuję inf.n/t możliwości złożenia skragi w sprawie o wykroczenie
    prowadzonej w Wydz.Grodzkim Sądu.
    W grudniu b.r upłynie 3 lata od zaistniałego wypadku i wszystko wskazuje na
    to, że sprawa może ulec przedawnieniu z powodu niezrozumiałego, ustawicznego
    przeciągania rozpraw.
    Niestety nie jestem oskarżycielem posiłkowym i wygląda na to, że mam
    ograniczone prawa jako poszkodowany.
    Proszę o podpowiedź gdzie szukać pomocy, gdzie interweniować.

    Z poważaniem Mont

  • 2. Data: 2007-01-04 18:44:38
    Temat: Re: interwencja w sprawie o wykroczenie
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Mont" <w...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > W grudniu b.r upłynie 3 lata od zaistniałego wypadku i wszystko wskazuje
    > na to, że sprawa może ulec przedawnieniu z powodu niezrozumiałego,

    Przedawniło się po dwóch latach.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 3. Data: 2007-01-04 18:45:13
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Mont napisał(a):

    > W grudniu b.r upłynie 3 lata od zaistniałego wypadku i wszystko wskazuje na
    > to, że sprawa może ulec przedawnieniu z powodu niezrozumiałego, ustawicznego
    > przeciągania rozpraw.

    A to wykroczenie nie przedawnia się już 2 lata? Przeoczyłem jakieś zmiany?

    > Niestety nie jestem oskarżycielem posiłkowym i wygląda na to, że mam
    > ograniczone prawa jako poszkodowany.

    Myślę że odpowiedzialność za kolizję może być ustalona również w drodze
    postępowania cywilnego.

    > Proszę o podpowiedź gdzie szukać pomocy, gdzie interweniować.

    Przewodniczący Wydziału -> Prezes Sądu Rejonowego -> Prezes Sądu Okręgowego.
    Ale lepiej zacząć sprawę cywilną.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Prawdziwa cnota krytyki się nie boi"

  • 4. Data: 2007-01-04 18:54:55
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Johnson napisał(a):
    > A to wykroczenie nie przedawnia się już 2 lata? Przeoczyłem jakieś zmiany?

    jeszcze nie

    KG

  • 5. Data: 2007-01-04 19:06:13
    Od: "Mont" <w...@i...pl>

    Ale sprawa jest jeszcze w toku.... Mont

  • 6. Data: 2007-01-04 19:08:57
    Od: "Mont" <w...@i...pl>

    > Myślę że odpowiedzialność za kolizję może być ustalona również w drodze
    > postępowania cywilnego.

    Bez określenia winy??

    > Przewodniczący Wydziału -> Prezes Sądu Rejonowego -> Prezes Sądu
    > Okręgowego.
    > Ale lepiej zacząć sprawę cywilną.

    nawet jeśli nie jestem stroną w sprawie?? Mont

  • 7. Data: 2007-01-04 19:10:06
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Mont napisał(a):
    > Ale sprawa jest jeszcze w toku.... Mont

    coś pokręciłeś
    chyba że sprawa jest po uchyleniu prawomocnego wyroku

    KG

  • 8. Data: 2007-01-04 19:11:02
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Mont napisał(a):

    > Bez określenia winy??

    a co, sąd cywilny jakiś głupszy że nie może tego ustalić?
    wyrok sądu w sprawie o wykroczenie i tak nie jest wiążący dla sądu cywilnego

    KG