  • 1. Data: 2007-01-04 17:56:10
    Temat: Przyznanie się obrońcy
    Od: "mirekk" <m...@a...pl>

    Popełniłem przestępstwo w trakcie śledztwa nie przyznaję się do winy. Teraz
    pytanie: Czy powinienem swojemu obrońcy przyznać się do winy?
    Ja mam swoje zdanie na ten temat, ale ciekaw jestem co wy o tym sądzicie.
    pzdr mk

  • 2. Data: 2007-01-04 18:11:01
    Temat: Re: Przyznanie się obrońcy
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    mirekk napisał(a):
    > Popełniłem przestępstwo w trakcie śledztwa nie przyznaję się do winy. Teraz
    > pytanie: Czy powinienem swojemu obrońcy przyznać się do winy?

    Podstawowe pytanie czy jesteś winny?
    Jeśli tak to lepiej się przyznać i to nie tylko obrońcy, ale przede
    wszystkim w sądzie. Poddać się karze i już.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Prawdziwa cnota krytyki się nie boi"

  • 3. Data: 2007-01-04 18:23:01
    Od: "mirekk" <m...@a...pl>

    > Podstawowe pytanie czy jesteś winny?
    > Jeśli tak to lepiej się przyznać i to nie tylko obrońcy, ale przede
    > wszystkim w sądzie. Poddać się karze i już.

    To do czego potrzebny jest mi adwokat? Przyznać się i prosić o łagodny
    wymiar kary, poddać się samoukaraniu mogę sam:-)

    mk

  • 4. Data: 2007-01-04 18:39:44
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    mirekk napisał(a):

    > To do czego potrzebny jest mi adwokat?

    A czy ja powiedziałem że ci potrzebny? To ty twierdzisz że go masz. Nie
    wiesz po co go wynająłeś?

    > Przyznać się i prosić o łagodny wymiar kary, poddać się samoukaraniu mogę sam:-)

    A przynajmniej to rozróżniasz?

  • 5. Data: 2007-01-04 18:52:07
    Od: "mirekk" <m...@a...pl>

    > A czy ja powiedziałem że ci potrzebny? To ty twierdzisz że go masz. Nie
    > wiesz po co go wynająłeś?

    Mnie nie jest potrzebny adwokat ponieważ zadnego przestępstwa nie
    popełnilem, ciekaw tylko bylem zdania grupowiczow, ale ty jak zwykle w
    filozofa bawisz sie :)

    > A przynajmniej to rozróżniasz?

    Ciekaw jestem czy ty rozróżniasz, idąc dalej twoim rozumowaniem adwokaci
    pewnie nie są potrzebni?

    p.s. jeśli są tacy jak ty, to lepiej by ich nie było

    mk

  • 6. Data: 2007-01-04 21:23:08
    Od: "Igor" <l...@p...onet.pl>

    Co do zasady obrońca powinien znać wszystkie okoliczności sprawy aby mógł ci
    bronić w sposób najlepszy... tyle teoria... podstawowe pytanie czy masz
    obrońcę z urzędu czy z wyboru...

    Igor
    www.serwisprawa.pl
    Sprawiedliwośc idzie za prawem...

  • 7. Data: 2007-01-04 22:18:44
    Od: "mirekk" <m...@a...pl>

    Użytkownik "Igor" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Co do zasady obrońca powinien znać wszystkie okoliczności sprawy aby mógł
    > ci bronić w sposób najlepszy... tyle teoria... podstawowe pytanie czy masz
    > obrońcę z urzędu czy z wyboru...

    Obojętne, chodzi tylko o to czy należy przyznać się obrońcy.

    mk

  • 8. Data: 2007-01-04 22:20:52
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    mirekk napisał(a):
    > Obojętne, chodzi tylko o to czy należy przyznać się obrońcy.

    czy przyznać - wszystko jedno
    na pewno należy mu powiedzieć tyle, aby nie był zaskakiwany jakimiś
    okolicznościami czy dowodami

    KG

  • 9. Data: 2007-01-04 22:27:53
    Od: "mirekk" <m...@a...pl>

    Użytkownik "kam" <x#k...@w...pl#x> napisał w wiadomości
    > czy przyznać - wszystko jedno
    > na pewno należy mu powiedzieć tyle, aby nie był zaskakiwany jakimiś
    > okolicznościami czy dowodami

    Pytanie brzmiało tak:
    Popełniłeś przestępstwo w śledztwie, sądzie nie przyznaleś sie, dowodów w
    100% nie mają przeciwko tobie.Bierzesz obrońcę, któremu mówisz to co
    zeznawałeś w śledztwie czy mówisz prawdę?
    mk

  • 10. Data: 2007-01-05 03:40:11
    Od: "Tomy M." <t...@t...webd.pl>

    Użytkownik "mirekk" <m...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Ciekaw jestem czy ty rozróżniasz, idąc dalej twoim rozumowaniem adwokaci
    > pewnie nie są potrzebni?
    >
    > p.s. jeśli są tacy jak ty, to lepiej by ich nie było

    Adwokat jest po to aby winny nie uszedł karze.

    Tomy M.