  • 1. Data: 2005-09-24 13:37:01
    Temat: Wprowadzenie rozdzielnosci majatkowej wspolmalzonkow przez sad
    Od: "witek" <i...@o...pl>

    Witam,

    Jak tego dokonac sadownie? Skladam pozew, wniosek? Notariusz niestety
    odpada, bo zona sie zapiera, natomiast ja sie boje, ze zrobi mi numer w
    postaci wziecia na nas kredytu, o którym nic nie bede wiedziec.

    pozdrawiam,
    witek.

  • 2. Data: 2005-09-24 14:45:41
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "witek" <i...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > odpada, bo zona sie zapiera, natomiast ja sie boje, ze zrobi mi numer w
    > postaci wziecia na nas kredytu, o którym nic nie bede wiedziec.

    Pisujesz moze na pl.biznes.banki?
    Tam tez pisal jakis witek (ale z troszke innymi naglowkami), ze ktos mu
    gwizdnal z konta inteligo 6 kPLN :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2005-09-24 16:31:47
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Sat, 24 Sep 2005 15:37:01 +0200, *witek*
    <news:dh3kq7$3ta$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał(a):

    > Jak tego dokonac sadownie? Skladam pozew, wniosek? Notariusz niestety
    > odpada, bo zona sie zapiera, natomiast ja sie boje, ze zrobi mi numer w
    > postaci wziecia na nas kredytu, o którym nic nie bede wiedziec.

    Umowę kredytową musielibyście wspólnie podpisać, przy pracowniku banku.
    Nikt żonie na ładne oczy za Was dwoje kredytu nie udzieli.

    --
    Kaja

  • 4. Data: 2005-09-26 08:23:54
    Od: "witek" <i...@o...pl>

    > Umowę kredytową musielibyście wspólnie podpisać, przy pracowniku banku.
    > Nikt żonie na ładne oczy za Was dwoje kredytu nie udzieli.

    A kto powiedział, że to ma być w banku? Tyle teraz róznych Provident'ów
    i innych pożyczkodawców. Ponoć do 5, a w niektórych rejonach kraju nawet do
    20 tysięcy oferują, bez wymaganej zgody współmałżonka.