  • 1. Data: 2002-05-05 20:38:50
    Temat: Wpis do Ksiegi Wieczystej
    Od: "Pawel" <c...@p...fm>

    Jak to jest z tymi wpisami , wiem ze po kupnienu mozna sprzedac nieruchomosc
    dopiro po wpisie do KW.
    Kupilem niedawno dzialke letniskowa w okolicach Ilawy (styczen br) oraz dom
    z dzialka w Markach pod W-wą.
    (wrzesien ur). W pierwszym przypadnu sad zawiadomil mnie przed dlugim
    weekendem ze wpis juz jest , w drugim przypadku niema narazie zadnych
    wiadomosci. Chcialbym zapytac kogos kto dokonywal zakupu , albo mial
    bezposredni kontakt z sadem KW , ile to trwa w okolicach Warszawy? Jak dlugo
    trzeba czekac az sad laskawie dokona wpisu? Jest to dla mnie dosc uciazliwe
    bowiem utrudnia obrot. Jak sobie z tym poradzic jak zapobiegac
    przeciagajacym sie terminom?

    z gory dzieki

    Pawel