  • 1. Data: 2002-05-05 18:18:32
    Temat: Prawnicze studia podyplomowe
    Od: "Olo" <o...@p...interia.pl>

    Szukam dobrych studów podyplomowych z zakresu prawa (np. prawo dla
    ekonimistów). Chodzi mi o zastosowania prawa w biznesie. Mieszkam w
    Krakowie.

    Pozdrawiam
    Olo

  • 2. Data: 2002-05-05 20:04:48
    Temat: Re: Prawnicze studia podyplomowe
    Od: "Mike G." <g...@w...pl>

    Olo napisał(a) w wiadomości: ...
    >Szukam dobrych studów podyplomowych z zakresu prawa (np. prawo dla
    >ekonimistów). Chodzi mi o zastosowania prawa w biznesie. Mieszkam w
> [...]

    Mialem znajomego po AE, ktory udal sie na takie wlasnie studia podyplomowe
    do Wroclawia. Gdzie dokladnie? Hmm. Uniwerek?

  • 3. Data: 2002-05-06 11:05:56
    Od: "devil" <d...@t...pl>

    "Mike G." news:ab439h$jvi$1@news.tpi.pl...

    > Mialem znajomego po AE, ktory udal sie na takie wlasnie studia podyplomowe
    > do Wroclawia. Gdzie dokladnie? Hmm. Uniwerek?

    Dokładnie, na Uniwersytecie Wrocławskim jest Wydział Prawa, Administracji i
    Ekonomii, wiec podejrzewam, że na podyplomowe prawnicze mogą również udać
    się ekonomiści. Po administracji podyplomowe prawnicze trwają 2 lata. Czy po
    ekonomii są i ile trwają, nie wiem.
    Pozdrawiam
    Krysia

  • 4. Data: 2002-05-10 09:15:37