  • 1. Data: 2003-04-07 20:03:25
    Temat: Work & Travel
    Od: "Loan" <l...@p...fm>

    Witam
    W lutym podpisalem umowe z firma turystyczna na wyjazd do USA z programu
    Work & Travel. Zaplacilem pieniazki czyli dopelnilem wszystkie swoje
    obowiazki w terminie. Do dzisiaj czekalem na decyzje z przyznaniu promesy
    wizowej, ktora upowaznia do uzyskania wizi J1.
    Dzisaj pani z biura do mnie dzwoni i mowi ze z powodu zmiejszenia liczby
    miejsc dla osob bioracych udzial w programie po raz drugi nie bede mogl w
    nim wziasc udzialu i w biurze czekaja na mnie pieniazki do odebrania. Ale
    sek w tym, ze ja chce jechac, po co mi te pieniadze jak i tak nie zalatwie
    teraz wyjazdu gdzie indziej, bo jest za pozno.
    Czy biuro moze sobie ot tak zadzwonic do mnie i powiedziec ze zabraklo
    dla mnie miejsca, przeciez podpisalismy umowe i w niej nie ma nic o tym
    mowy?

    pozdr
    Rafal

  • 2. Data: 2003-04-10 15:22:27
    Temat: Re: Work & Travel
    Od: "Michal Letowski" <m...@y...com>

    Użytkownik "Loan" <l...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > obowiazki w terminie. Do dzisiaj czekalem na decyzje z przyznaniu promesy
    > wizowej, ktora upowaznia do uzyskania wizi J1.
    [...]

    Moze to pomoze:
    http://forum.2p.pl/read.php?f=11&i=10150&t=10150