  • 1. Data: 2004-06-12 20:10:04
    Temat: Wojsko a własna firma
    Od: "Krzysztof Szymura" <k...@w...pl>

    Witam
    Mam pytanko, czy bycie żonatym, pracującym a oprócz tego posiadającym własną
    firmę daje większe szanse na uniknięcie wojska ?
    Jak można prawie wykorzystać w/w fakty ?

    Bardzo proszę o szybką odpowiedz, gdyz 15.06 muszę sie stawic do WKU

    z gory wielkie dzieki

    Krzysztof Szymura
    k...@w...pl

  • 2. Data: 2004-06-13 11:09:39
    Temat: Re: Wojsko a własna firma
    Od: "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl>

> [...]
    > Jak można prawie wykorzystać w/w fakty ?
    >
    > Bardzo proszę o szybką odpowiedz, gdyz 15.06 muszę sie stawic do WKU

    Musisz? Idz na L4 - i wyslij kopie do WKU!
    Albo napisz im listem poleconym z poteirdzeniem odbioru ze w wyznaczonym
    terminie - wlasnie z powodow firmowych nie mozesz sie stawic!
    TB

  • 3. Data: 2004-06-13 13:21:45
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Krzysztof Szymura wrote:

    > Witam
    > Mam pytanko, czy bycie żonatym, pracującym a oprócz tego posiadającym
    > własną firmę daje większe szanse na uniknięcie wojska ?
    > Jak można prawie wykorzystać w/w fakty ?

    Niwiele ci to da - mówię ze swojego doświadczenia. Można kombinować na
    tej podstawie ze służbą zastępczą.
    Tak "na ament" to tylko zdrowie.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 4. Data: 2004-06-13 13:23:15
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > Mam pytanko, czy bycie żonatym, pracującym a oprócz tego posiadającym
    własną
    > firmę daje większe szanse na uniknięcie wojska ?
    > Jak można prawie wykorzystać w/w fakty ?

    Musisz żone zarejestrować w urzdzie pracy, i wtedy jesteś jedynym żywicielem
    rodziny. Do tego masz chyba mieszkanie na siebie, prawda?
    Mają obowiązek dać Ci kasę na żonę i dom, a nie bardzo im się to widzi, tak
    więc...
    Masz łep i ch... to kombinuj!!]
    AS

  • 5. Data: 2004-06-14 16:50:27
    Od: "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl>

    [...]
    Dobra opisze moj przypadek
    Kategoria A! i bez lapowek - sprawe zalatwilem tak ze mnie nie wzieli - a
    chcieli oj chcieli!

    1. Troche pomogla szkola
    2. Na 90% wezwan odpisywalem listem poleconym
    3. Bralem L4
    4. Zlozylem podanie o sluzbe zastepcza - przyznali
    5. Zapomnielem o sluzbie zastepczej a jak sie upomnial Wojewodzki Urzad
    Pracy i wezwal to odpisalem listem poleconym ze teraz to nmie juz to nie
    interesuje
    6. Wymiana listowna WUP trwala troche w koncu postrszyli mnie ze skieruja
    sprawe do wojewodzkiego WKU - podziekowalem im oczywiscie
    7. Wojewodzkie odrzucilo sluzbe zastepcza :-) ale juz sie troche zestarzalem
    wiec dali sobie spokoj

    Jednak do konca zycia nie zapomne jak chcialem wziac kredyt i pojechalem po
    wpis do ksiazeczki o odroczeniu.
    Stroje jako 15 w kolejce. Wylazi jakis wojaczek i mowi ze mamy czekac bo
    zaraz wraca.
    przechodzi kolo mnie - zatrzymuje sie "o ... to Pan Bednarz?" - hmmmm wzial
    mnie bez gadania bez kolejki
    i morde na mnie drze ze wysylam im listy polecone! Ja mu na to zeby poprosil
    radce prawnego ktory pokarze mi
    paragraf na mocy ktorego mogliby mi w tej sytuacji cos zrobic! Facet od razu
    przycichl - poprosilem o wpis do ksiazeczki i dostalem :-)

    Jak skladalem podanie o dluzbe zastepcza to tez byly jaja - wezwali mnie po
    bilet! Przyjezdzam a oni mi bilecik kaza podpisywac ....
    na to ja ze chcialbym zlozyc podanie o sluzbe zastepcza! Oni ze za pozno
    .... na to ja zeby pokazali taki przepis ktory
    uniemozliwia mi odbycie sluzby gdy za pozno ..... he musialem napisac
    podanie na kolanie a oni musieli je przyjac ......

    Najciekawsze jest to ze moj Ojciec byl kiedys zawodowym wojskowym i wojsko
    go ograbilo a teraz musze sie sadzic z WBE!
    Dzis po tych wszystkich doswiadczeniach to moge Szmajdzinskiemu i Kwachowi
    nassssss ....... na glowe .... (czytaj. moge zrobic brzydka rzecz o ktorej
    nie wypada pisac na grupie!)

    TB