  • 1. Data: 2004-06-12 20:24:54
    Temat: Bezrobocie - ankieta dla bezrobotnych !!!!!
    Od: "Paweł Czerwiński" <p...@o...pl>

    Serdecznie Witam
    Prowadzę badania naukowe na temat bezrobocia w Polsce. W związku z czym
    potrzebuje Twojej pomocy. Czy możesz poświęcić mi chwilę swojego cennego czasu
    i odpowiedzieć mi na kilka pytań ?! Jeżeli tak kliknij na link poniżej,
    przeniesie cię na stronę z ankietą. Wypełnienie ankiety zajmuje jedyne kilka
    minut.
    Za okazanie zrozumienia, życzliwość i pomoc serdecznie Ci dziękuję.
    Pozdrawiam

    Paweł Czerwiński
    http://www.bezrobociepl.republika.pl/ankieta_bezrob_
    2.html

    strona główna witryny Bezrobocie w Polsce Przyczyny i Skutki
    http://www.bezrobociepl.republika.pl

  • 2. Data: 2004-06-12 20:56:56
    Temat: Re: Bezrobocie - ankieta dla bezrobotnych !!!!!
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

> [...]
    > i odpowiedzieć mi na kilka pytań ?! Jeżeli tak kliknij na link poniżej,
    > przeniesie cię na stronę z ankietą. Wypełnienie ankiety zajmuje jedyne

    Panie - Pan tu juz którys raz o ile dobrze pamiętam przychodzisz z tymi
    bredniami. Mozna wiedziec co ten temat ma wspolnego z tematyką grupy?

    pdr
    Olo

  • 3. Data: 2004-06-12 22:33:38
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Olo Kwasniak wrote:
    > Panie - Pan tu juz którys raz o ile dobrze pamiętam przychodzisz z tymi
    > bredniami. Mozna wiedziec co ten temat ma wspolnego z tematyką grupy?

    Bo mamy tu jedną bezrobotną ;)

    KG

  • 4. Data: 2004-06-12 22:49:01
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>

    > Bo mamy tu jedną bezrobotną ;)

    Może już robotną bo cos dawno się nie ogłaszała:-)

    HaNkA

  • 5. Data: 2004-06-13 08:04:01
    Od: Falkenstein <P...@i...pl>

    Dnia Sun, 13 Jun 2004 00:33:38 +0200, kam <X#k...@w...pl.#X> napisał:

    > Bo mamy tu jedną bezrobotną ;)

    coś ostatnio młoda bystra się nie pojawia :-)

    --
    Falkenstein
    Oderint dum Metuant

  • 6. Data: 2004-06-13 11:38:26
    Od: "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl>

    [...]
    eh a panu czerwinskiemu tez kroi sie bezrobocie ... przeciez nie umie czytac
    bo nie czyta tego co do niego piszecie
    TB

  • 7. Data: 2004-06-14 14:10:16
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl> napisał(a)
    w news'ie: news:cahece$nvu$1@atlantis.news.tpi.pl

    > bo nie czyta tego co do niego piszecie

    Nas nie już sobie nie czyta, ale "powiastki"
    od swego providera - admin[]satfilm.pl i
    od abuse Onet'u przeczytać *będzie musiał* ;-)

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Kupię kradziony radioodtwarzacz - tel. grzecznościowy 997."