  • 1. Data: 2004-06-12 18:55:51
    Temat: zasilek rodzinny - dziecko
    Od: dziobas <d...@U...pl>

    Szwagrowi urodzily sie 2 dziewczynki 26 maja. czy nalezy mu sie jakis zasilek?

  • 2. Data: 2004-06-12 19:02:36
    Temat: Re: zasilek rodzinny - dziecko
    Od: Falkenstein <P...@i...pl>

    Dnia Sat, 12 Jun 2004 18:55:51 +0000 (UTC), dziobas
    <d...@U...pl> napisał:

    > Szwagrowi urodzily sie 2 dziewczynki 26 maja. czy nalezy mu sie jakis
    > zasilek?

    a siostra o tym wie?

    --
    Falkenstein
    Oderint dum Metuant

  • 3. Data: 2004-06-12 19:40:05
    Od: "rafi" <z...@2...pl>

    dziobas wrote:
> [...]

    Należy dodatek z tytułu urodzenia na 1 dziecko 500 zł , o ile dochody za
    2002 r. jego rodziny są niewysokie.
    rafal

  • 4. Data: 2004-06-12 19:57:53
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "rafi" <z...@2...pl> napisał(a)
    w news'ie: news:cafm7c$cpb$1@news.onet.pl

    > Należy dodatek z tytułu urodzenia na 1 dziecko 500 zł , o ile dochody za
    > 2002 r. jego rodziny są niewysokie.

    ROTFL "Niewysokie" - tak w ustawie określono
    kryterium dochodowe uprawniające (m.in.)
    do zasiłku?.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Komputer służy do tego aby ułatwić Ci pracę

  • 5. Data: 2004-06-12 20:33:13
    Od: "tch" <t...@w...pl>

    Użytkownik "dziobas" <d...@U...pl> napisał w wiadomości
    > Szwagrowi urodzily sie 2 dziewczynki 26 maja. czy nalezy mu sie jakis
    zasilek?
    nie należy
    zasiłek przysługuje tylko na dzieci urodzone do 25 każdego miesiąca.
    :)))

  • 6. Data: 2004-06-13 10:08:08
    Od: "rafi" <z...@2...pl>

    Gdzie się nauczyłeś stawiać kropki po pytajnikach ?
    I czemu służy twoje pytanie ?
    rafal

  • 7. Data: 2004-06-13 10:20:53
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "rafi" <z...@2...pl> napisał(a)
    w news'ie: news:cah930$4fq$1@news.onet.pl

    > Gdzie się nauczyłeś stawiać kropki po pytajnikach ?
    > I czemu służy twoje pytanie ?

    Pytanie nie na temat czyli NTG. To nie jest
    grupa *poprawna.polszczyzna , a grupa
    o prawie i Ty podałeś jakąś idiotyczną
    formułkę prawną którą pewnie w kiblu
    wymyśliłeś.
    Pytanie było po to abyś podał ustawę i nr.
    artykułu w którym to podane jest, że jednym
    z kryteriów ubiegania się o zasiłek są "niewysokie"
    zarobki.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    Zamach na dyktatora mody potępią wszystkie żurnale.

  • 8. Data: 2004-06-13 11:11:17
    Od: "rafi" <z...@2...pl>

    Powyższy fragment już mi wystarcza.
    Wynika z niego, że nie warto z Tobą dyskutować.
    Czy z mojej wiadomości wynika, że usiłowałem podać jakąkolwiek formułkę
    prawną ??????
    Nie dość, że nie umiesz pisać, czytać ze zrozumieniem to jeszcze chamsko
    atakujesz.
    "Daj se człowieku luz"

    Mimo wszystko życze Koledze miłego dnia i poprawy nastroju
    rafal

  • 9. Data: 2004-06-14 10:06:54
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "rafi" <z...@2...pl> napisał w wiadomości

    > Czy z mojej wiadomości wynika, że usiłowałem podać jakąkolwiek formułkę
    > prawną ??????

    A co z Twojej wiadomości wynika?
    Tak tylko z nudów śmiecisz?

    > Nie dość, że nie umiesz pisać, czytać ze zrozumieniem to jeszcze chamsko
    > atakujesz.

    To nie atak tylko zwrócenie uwagi, bo Twoja wypowiedź ma taki sam sens jak
    ta podana przez kol. "tch". Tylko, że jego miała śmieszyć.

    Pzdr
    Leszek