    From: "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wojsko a własna firma
    Date: Mon, 14 Jun 2004 18:50:27 +0200

    [...]
    Dobra opisze moj przypadek
    Kategoria A! i bez lapowek - sprawe zalatwilem tak ze mnie nie wzieli - a
    chcieli oj chcieli!

    1. Troche pomogla szkola
    2. Na 90% wezwan odpisywalem listem poleconym
    3. Bralem L4
    4. Zlozylem podanie o sluzbe zastepcza - przyznali
    5. Zapomnielem o sluzbie zastepczej a jak sie upomnial Wojewodzki Urzad
    Pracy i wezwal to odpisalem listem poleconym ze teraz to nmie juz to nie
    interesuje
    6. Wymiana listowna WUP trwala troche w koncu postrszyli mnie ze skieruja
    sprawe do wojewodzkiego WKU - podziekowalem im oczywiscie
    7. Wojewodzkie odrzucilo sluzbe zastepcza :-) ale juz sie troche zestarzalem
    wiec dali sobie spokoj

    Jednak do konca zycia nie zapomne jak chcialem wziac kredyt i pojechalem po
    wpis do ksiazeczki o odroczeniu.
    Stroje jako 15 w kolejce. Wylazi jakis wojaczek i mowi ze mamy czekac bo
    zaraz wraca.
    przechodzi kolo mnie - zatrzymuje sie "o ... to Pan Bednarz?" - hmmmm wzial
    mnie bez gadania bez kolejki
    i morde na mnie drze ze wysylam im listy polecone! Ja mu na to zeby poprosil
    radce prawnego ktory pokarze mi
    paragraf na mocy ktorego mogliby mi w tej sytuacji cos zrobic! Facet od razu
    przycichl - poprosilem o wpis do ksiazeczki i dostalem :-)

    Jak skladalem podanie o dluzbe zastepcza to tez byly jaja - wezwali mnie po
    bilet! Przyjezdzam a oni mi bilecik kaza podpisywac ....
    na to ja ze chcialbym zlozyc podanie o sluzbe zastepcza! Oni ze za pozno
    .... na to ja zeby pokazali taki przepis ktory
    uniemozliwia mi odbycie sluzby gdy za pozno ..... he musialem napisac
    podanie na kolanie a oni musieli je przyjac ......

    Najciekawsze jest to ze moj Ojciec byl kiedys zawodowym wojskowym i wojsko
    go ograbilo a teraz musze sie sadzic z WBE!
    Dzis po tych wszystkich doswiadczeniach to moge Szmajdzinskiemu i Kwachowi
    nassssss ....... na glowe .... (czytaj. moge zrobic brzydka rzecz o ktorej
    nie wypada pisac na grupie!)

    TB