  • 1. Data: 2004-06-12 15:42:57
    Temat: rozwód, dobra moje
    Od: "Roman" <R...@j...pl>

    chcemy się rozwieść, w zasadzie zgodnie.
    Mamy 1 kilkunastoletnie dziecko, które sprawę zna.
    Czy ma znaczenie kto złoży pozew?
    mieszkanie i samochód (rozdzielność, notarialnie) jest na mnie, żona chce
    tylko meble,
    mówi, że lokum do mieszkania sobie załatwi.
    Upiera się żebym to ja złożył pozew, bo wtedy bedzie spokojna ze nie będę
    prał brudów (nie mam powodów) i że nie poddam w wątpliwość, że dziecko ma
    zostać przy niej (uważam, że powinno zostać przy niej). Ja w zasadzie się
    nie upieram, mogę złożyć pozew, tylko czy nie ma jakiegoś haczyka na
    podebranie mi części mienia?

    Czy na pozwie powinienem zadeklarować wysokość alimentów?
    Czym się kierować? Jakiś % pensji?

    pozdrawiam
    Roman