  • 1. Data: 2002-06-11 13:03:12
    Temat: Wniosek w sprawie cywilnej-odwolanie
    Od: "Michał Szaniawski" <n...@i...pl>

    Witam.
    Kiedy lezalem w szpitalu, przyszedl policjant z drogowki i mnie
    przesluchiwal.
    Dal mi karteczke do podpisania-wniosek o odszkodowanie od faceta co mnie
    stuknal.
    Czytajac teraz ciekawe strony w necie, zauwazylem, ze w zupelnosci wystarcza
    zadoscuczynienie
    od zakladu ubezpieczen, ktore mozna i tak kwestionowac w Sadzie. Dodam, ze
    nie dostalem
    zadnych potwierdzen podpisywanego protokolu przesluchiwania, ani w/w
    wniosku.
    Mysle, ze nie ma potrzeby cywilnie wystepowac o odszkodowanie od tego goscia
    nie chce miec tej sprawy w Sadzie. Co nalezy zrobic by to odwolac? Policja
    nawet
    nie podala mi i osobom bliskim danych ubezpieczyciela tamtego faceta.

    Dziekuje z gory.

    Michał Szaniawski

  • 2. Data: 2002-06-11 13:06:07
    Temat: Re: Wniosek w sprawie cywilnej-odwolanie
    Od: "Michał Szaniawski" <n...@i...pl>

    Oczywiscie chodzi o odszkodowanie za poniesione straty na zdrowiu