  • 1. Data: 2011-11-03 05:00:53
    Temat: Wniosek o kredyt a punkty w BIKu
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    Wiem że to nie jest właściwa grupa wiec prosze o wybaczenie.
    Składacie do banku wniosek o kredyt. O co chodzi z tym, że jesli
    próbuję dostać kredyt czyli zloze wniosek do wiecej niz jednego banku
    zbijam sobie punkty w BIKu? Przeciez umowy nie podpisuje wiec kredytu
    nie mam a tylko zapytanie o mozliwosc jego otrzymania?

  • 2. Data: 2011-11-03 06:38:43
    Temat: Re: Wniosek o kredyt a punkty w BIKu
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Wed, 2 Nov 2011 22:00:53 -0700 (PDT),
    slawek7 <s...@w...pl> screamed:

    Punkty się nie zmienią.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:220B ]
    [ 07:38:18 user up 12975 days, 19:33, 1 user, load average: 0.86, 0.81, 0.95 ]

    The easy way is always the hardest way.

  • 3. Data: 2011-11-03 06:44:33
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 11/3/2011 12:00 AM, slawek7 wrote:
> [...]
    > zbijam sobie punkty w BIKu? Przeciez umowy nie podpisuje wiec kredytu
    > nie mam a tylko zapytanie o mozliwosc jego otrzymania?

    ale skoro szukasz kredytu, to znaczy ze brak ci kasy, a to juz obniza
    twoją wiarygodność. Dlatego samo zapytanie banku o twoją historię
    kredytową jest wliczane do twojej punktacji.

  • 4. Data: 2011-11-03 08:37:17
    Od: "Konrad" <k...@p...onet.pl>

    > ale skoro szukasz kredytu, to znaczy ze brak ci kasy, a to juz obniza
    > twoją wiarygodność. Dlatego samo zapytanie banku o twoją historię
    > kredytową jest wliczane do twojej punktacji.

    Dokładnie tak jest w praktyce.

    K.

  • 5. Data: 2011-11-03 10:39:13
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-11-03, slawek7 <s...@w...pl> wrote:

    > To dlaczego strasza mnie abym nie skladal w wiecej niz w 2 bankach bo
    > "zbije mi to punktacje". I to nie mowi pracownik banku tylko doradca.

    Bo to mowa o wewnętrznych scoringach banków, nie o punktach BIKu.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 6. Data: 2011-11-03 11:36:59
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

  • 7. Data: 2011-11-03 11:44:48
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 3 Nov 2011, slawek7 wrote:

    > To dlaczego strasza mnie abym nie skladal w wiecej niz w 2 bankach bo
    > "zbije mi to punktacje". I to nie mowi pracownik banku tylko doradca.

    Przecież wszyscy (a przynajmnie te posty co widzę u mnie w Chomiku)
    Ci napisali że owszem, "zbije punktację" - to o co Ci chodzi?

    pzdr, Gotfryd

  • 8. Data: 2011-11-03 12:23:00
    Od: "Mikolaj Jopczynski, Tychy Online" <m...@g...com>

    > Przecież wszyscy (a przynajmnie te posty co widzę u mnie w Chomiku)
    > Ci napisali że owszem, "zbije punktację" - to o co Ci chodzi?

    Moze problem, jaki trapi spora czesc spoleczenstwa - nieumiejetnosc
    czytania ze zrozumieniem....?

    --
    Z wyrazami szacunku,
    Mikolaj Jopczynski