  • 1. Data: 2011-11-02 17:15:25
    Temat: Jak napisać pismo do prokuratury?
    Od: AdamK <a...@g...com>

    Witam

    Z powodu zdarzenia drogowego (występuję w charakterze świadka),
    policja zatrzymała mój samochód jako materiał dowodowy. Samochód jest
    mi niezbędny z powodów zdrowotnych (mam obniżoną odporność i
    poruszanie się komunikacją publiczną jest groźne dla mojego zdrowia).
    W jaki najlepszy sposób zwrócić się do prokuratury aby jak najszybciej
    zwolniła auto? Moim zdaniem nie przedstawia ono żadnej wartości
    dowodowej i zatrzymano je 'na wszelki wypadek'.

    AdamK

  • 2. Data: 2011-11-02 17:36:32
    Temat: Re: Jak napisać pismo do prokuratury?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "AdamK" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    j.googlegroups.com...

    Argumentować mniej więcej tak, jak napisałeś i zapytać, czy pokryją koszty
    najmu innego samochodu na czas zajecia go jako dowodu rzeczowego.

  • 3. Data: 2011-11-02 18:00:47
    Od: AdamK <a...@g...com>

    On 2 Lis, 18:36, "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Argumentować mniej więcej tak, jak napisałeś i zapytać, czy pokryją koszty
    > najmu innego samochodu na czas zajecia go jako dowodu rzeczowego.

    A jakimi przepisami można poprzeć taki najem?

    I pytanie dodatkowe: do kogo pisać: do prokuratury czy do konkretnego
    prokuratora?

    AdamK

  • 4. Data: 2011-11-02 18:16:04
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "AdamK" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...

    > A jakimi przepisami można poprzeć taki najem?
    > I pytanie dodatkowe: do kogo pisać: do prokuratury czy do konkretnego
    > prokuratora?

    Pismo zawsze kierujesz do Prokuratury. Pamiętaj o podaniu sygnatury akt. Co
    do podstawy prawnej, to ja bym sugerował powołanie się na art. 619 §1 kpk.

  • 5. Data: 2011-11-02 18:57:01
    Od: AdamK <a...@g...com>

    wiadomościnews:df4f425f-64e8-4296-b9fb-8fa7309eff3e@
    s10g2000yqa.googlegroups.com...

    > Pismo zawsze kierujesz do Prokuratury. Pamiętaj o podaniu sygnatury akt. Co
    > do podstawy prawnej, to ja bym sugerował powołanie się na art. 619 §1 kpk.

    Nie jestem stroną i nie ma jeszcze procesu.

    AdamK

  • 6. Data: 2011-11-03 07:33:13
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    AdamK wrote:

> [...]
    > zwolniła auto? Moim zdaniem nie przedstawia ono żadnej wartości
    > dowodowej i zatrzymano je 'na wszelki wypadek'.

    Kurka, przeczytałem "mam obniżoną odporność na poruszanie się
    komunikacją publiczną" i się zacząłem zastanawiać czy to nie jest jakaś
    choroba, i czy jakiejś renty za to nie dają ;-)

    Sorki, ale nie mogłem się powstrzymać ;-)

    --
    Pozdro
    Massai