1. Data: 2011-11-02 17:15:25
Temat:Jak napisać pismo do prokuratury?
Od:AdamK <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Z powodu zdarzenia drogowego (występuję w charakterze świadka),
policja zatrzymała mój samochód jako materiał dowodowy. Samochód jest
mi niezbędny z powodów zdrowotnych (mam obniżoną odporność i
poruszanie się komunikacją publiczną jest groźne dla mojego zdrowia).
W jaki najlepszy sposób zwrócić się do prokuratury aby jak najszybciej
zwolniła auto? Moim zdaniem nie przedstawia ono żadnej wartości
dowodowej i zatrzymano je 'na wszelki wypadek'.

AdamK

2. Data: 2011-11-02 17:36:32
Temat:Re: Jak napisać pismo do prokuratury?
Od:"Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AdamK" <a...@g...com> napisał w wiadomości
j.googlegroups.com...

Argumentować mniej więcej tak, jak napisałeś i zapytać, czy pokryją koszty
najmu innego samochodu na czas zajecia go jako dowodu rzeczowego.

3. Data: 2011-11-02 18:00:47
Od:AdamK <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Lis, 18:36, "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote:
> [...]
>
> Argumentować mniej więcej tak, jak napisałeś i zapytać, czy pokryją koszty
> najmu innego samochodu na czas zajecia go jako dowodu rzeczowego.

A jakimi przepisami można poprzeć taki najem?

I pytanie dodatkowe: do kogo pisać: do prokuratury czy do konkretnego
prokuratora?

AdamK

4. Data: 2011-11-02 18:16:04
Od:"Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AdamK" <a...@g...com> napisał w wiadomości
a.googlegroups.com...

> A jakimi przepisami można poprzeć taki najem?
> I pytanie dodatkowe: do kogo pisać: do prokuratury czy do konkretnego
> prokuratora?

Pismo zawsze kierujesz do Prokuratury. Pamiętaj o podaniu sygnatury akt. Co
do podstawy prawnej, to ja bym sugerował powołanie się na art. 619 §1 kpk.

5. Data: 2011-11-02 18:57:01
Od:AdamK <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

wiadomościnews:df4f425f-64e8-4296-b9fb-8fa7309eff3e@
s10g2000yqa.googlegroups.com...

> Pismo zawsze kierujesz do Prokuratury. Pamiętaj o podaniu sygnatury akt. Co
> do podstawy prawnej, to ja bym sugerował powołanie się na art. 619 §1 kpk.

Nie jestem stroną i nie ma jeszcze procesu.

AdamK

6. Data: 2011-11-03 07:33:13
Od:"Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

AdamK wrote:

> [...]
> zwolniła auto? Moim zdaniem nie przedstawia ono żadnej wartości
> dowodowej i zatrzymano je 'na wszelki wypadek'.

Kurka, przeczytałem "mam obniżoną odporność na poruszanie się
komunikacją publiczną" i się zacząłem zastanawiać czy to nie jest jakaś
choroba, i czy jakiejś renty za to nie dają ;-)

Sorki, ale nie mogłem się powstrzymać ;-)

--
Pozdro
Massai