  • 1. Data: 2011-11-01 07:04:26
    Temat: Re: Obcokrajowiec ...
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    jerzy.n napisa?(a):

    > Czy s?owo obcokrajowiec u?ywane w wielu ustawach maj?cych moc prawna na
    > terenie Polski, ma zastosowanie do mieszkanców Unii Europejskiej,
    > Niemców,W?ochów ...

    Czy w tych Ustawach nie ma definicji?

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 2. Data: 2011-11-01 07:59:25
    Temat: Obcokrajowiec ...
    Od: "jerzy.n" <d...@o...eu>

    Czy słowo obcokrajowiec używane w wielu ustawach mających moc prawna na
    terenie Polski, ma zastosowanie do mieszkańców Unii Europejskiej,
    Niemców,Włochów ...

  • 3. Data: 2011-11-01 08:28:55
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    jerzy.n napisa?(a):

    > No nie do konca, problem mam z definicja s?owa cudzoziemiec w ustawie o
    > broni i amunicji, gdzie ustawa wymaga aby zg?aszaae do Komendanta
    > wojewódzkiego policji o organizowanej imprezie strzeleckiej, czyli z u?yciem
    > broni palnej, czy Niemca zaliczaae nalezy do grupy cudzoziemców.

    Ustawa rozroznia cudzoziemcow i cudzoziemcow bedacych obywatelami UE, a
    tych drugich jeszcze dzieli na posiadajacych Europejska karte broni lub
    nie. Z tego wynika, ze obywatel Niemiec jest w rozumieniu tej ustawy
    cudzoziemcem.

    j.

  • 4. Data: 2011-11-01 08:58:31
    Od: "jerzy.n" <d...@o...eu>

    > jerzy.n napisa?(a):

    > Czy w tych Ustawach nie ma definicji?
    No nie do końca, problem mam z definicja słowa cudzoziemiec w ustawie o
    broni i amunicji, gdzie ustawa wymaga aby zgłaszać do Komendanta
    wojewódzkiego policji o organizowanej imprezie strzeleckiej, czyli z użyciem
    broni palnej, czy Niemca zaliczać nalezy do grupy cudzoziemców.