  • 41. Data: 2018-02-21 22:01:21
    Temat: Re: Własność ziemi w w Polsce- dwuwymiarowa czy trójwymiarowa
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 21 Feb 2018 20:37:16 +0100, Wojciech Bancer napisał(a):
    > On 2018-02-19, Kris <k...@g...com> wrote:
    > [...]
    >
    > Taki popierdziutek Ci zakłóci ciąg?
    > To weź Ty się Panie zastanów nad jakimś zabezpieczeniem tego komina, bo jak
    > taka zabawka jest Ci w stanie zakłócić ciąg kominowy, to jak przyjdzie taki
    > Marcin, Ksawery, czy Mateusz (czy inszy Orkan), to Ci chyba wciągną cały smog
    > krakowski centralnie do domu tym kominem. ;)

    Orkan raczej nie dmucha prosto do komina, a taki dron moze.
    I powiedzmy ze wazy 0.5kg

    J.

  • 42. Data: 2018-02-21 23:25:23
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-02-21, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Orkan raczej nie dmucha prosto do komina, a taki dron moze.
    > I powiedzmy ze wazy 0.5kg

    Ale to nie jest sytuacja gdzie kładzie się 0.5kg deskę na kominie. Ciąg
    z drona jest raz rozłożony na pewnej powierzchni, dwa, nie podejrzewam,
    aby tym dronem oni mieli wlatywać w komin czy nawet latać bezpośrednio
    parę cm nad kominem, bo po co? Aby go okadzić? :)

    --
    Marcin

  • 43. Data: 2018-02-22 00:19:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 21 Feb 2018 22:25:23 GMT, Marcin Debowski napisał(a):

    > Ale to nie jest sytuacja gdzie kładzie się 0.5kg deskę na kominie. Ciąg
    > z drona jest raz rozłożony na pewnej powierzchni,

    Maly dron ... moze akurat rozmiary podobne z dziura :-)

    > dwa, nie podejrzewam,
    > aby tym dronem oni mieli wlatywać w komin czy nawet latać bezpośrednio
    > parę cm nad kominem, bo po co? Aby go okadzić? :)

    No przeciez chca dym zbadac :-)

    J.

  • 44. Data: 2018-02-22 01:40:30
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-02-21, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Maly dron ... moze akurat rozmiary podobne z dziura :-)

    Mam takiego pieruna, waży może ze 150g przy rozpietosci ca 30x30cm. Wez
    tym zatkaj mały komin. To juz prędzej kwiatki potnie.

    No własnie, a tak by go uwędzili.

    --
    Marcin

  • 45. Data: 2018-02-22 03:39:52
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Mam takiego pieruna, waży może ze 150g przy rozpietosci ca 30x30cm. Wez
    > tym zatkaj mały komin. To juz prędzej kwiatki potnie.

    Dron nie koc i nie będzie sobą zatykał.
    Ale generowanym ciągiem powietrza na chwilę może zakłócić pracę komina.

    > No własnie, a tak by go uwędzili.

    To uważasz że polatają nad granicą działki a potem szklana kula
    im powie czy zmierzyli dym sąsiada z lewej czy z prawej strony
    granicy?

    Pozdrawiam

  • 46. Data: 2018-02-22 04:11:22
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-02-22, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    > To uważasz że polatają nad granicą działki a potem szklana kula
    > im powie czy zmierzyli dym sąsiada z lewej czy z prawej strony
    > granicy?

    A jak chcesz posmakowac zupy to się w niej nużasz, czy tez wkładasz
    łyżkę i pobierasz próbkę?

    --
    Marcin

  • 47. Data: 2018-02-22 04:14:49
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-02-22, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    > To uważasz że polatają nad granicą działki a potem szklana kula
    > im powie czy zmierzyli dym sąsiada z lewej czy z prawej strony
    > granicy?

    A jak chcesz posmakowac zupy to się w niej nurzasz, czy tez wkładasz
    łyżkę i pobierasz próbkę?

    --
    Marcin

  • 48. Data: 2018-02-22 06:38:18
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 21.02.2018 o 20:58, Baczek pisze:
> [...]
    przekop zrobiły i rury umieściły?

    > Myśle, że sąsiad wyraził zgodę na bezwykopowe. Nie rozkopali i kasę
    > jeszcze dostał.

    Nie wyraził zgody i do dziś pluje sobie w brodę, gdy się dowiedział ile
    ja skasowałem:)
    Tym bardziej, że nie miał nic szczególnie cennego na trasie kabla i
    rozkopanie zwróciłoby mu się wielokrotnie.
    Sami robotnicy też klęli, bo to dla nich wyższy koszt i strata czasu.

    > Szukać w google przewiert sterowany. Podczas przewiertu steruje się
    > głowicą w pionie i poziomie. można omijać przeszkody.

    > Zrobią na jakiej będą chcieli, u mnie śmigali na jakiś 3m

    Też sądzę, ze to jest głębokość 1,5 - 3 m.

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 49. Data: 2018-02-22 07:04:37
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 22.02.2018 o 06:38, Wiesiaczek pisze:
    > Też sądzę, ze to jest głębokość 1,5 - 3 m.

    1.5m to chyba głębokość która uniemożliwia np. wylanie fundamentów?

    p. m.

  • 50. Data: 2018-02-22 08:34:23
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 22 lutego 2018 07:04:40 UTC+1 użytkownik m napisał:

    > 1.5m to chyba głębokość która uniemożliwia np. wylanie fundamentów?

    M.in. dlatego takie historie że pod czyjąś prywatną działka wodociągi bez zgody
    właściciela kanalizę czy inna rurę puściły to wg mnie urban legend
    Po pierwsze służebność by musiały uzyskać żeby w razie czego móc naprawy dokonać itp
    Po drugi to ogranicza funkcjonalność takiej działki bo sobie nic nad taką rura
    wybudować czy nawet posadzić nie można
    Sa prawne sposoby żeby zmusić właściciela do udostępnienia działki w celu
    przeprowadzenia mediów ale raczej przewiertka pod jego działką takim sposobem nie
    jest
    1,5 metra czy nawet 3 metry- cokolwiek(rura, kabel) umieszczona na takiej głębokości
    uniemożliwi właścicielowi zbudowanie tam czegokolwiek
    Chętnie więc poznałbym podstawe prawna tego ze mozna przewiertkę pod czyjąś dziłką
    zrobić bez jakiejkolwiek zgody.