  • 31. Data: 2018-02-20 20:41:51
    Temat: Re: Własność ziemi w w Polsce- dwuwymiarowa czy trójwymiarowa
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 20 lutego 2018 20:12:30 UTC+1 użytkownik Marek napisał:

    > Przecież w tym przypadku nie "ktoś" a straż czyli inna służba.

    Teoretycznie moge tego nie wiedzieć więc ide na Policję aby oni się dowiedzieli kto
    po moim niebie lata.
    No chyba że dron w barwach policyjnych i niebieskim światłem miga;)

  • 32. Data: 2018-02-20 23:15:04
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 20-02-18 o 20:08, Kris pisze:

    > To ja wiem ze to jest proste do zrobienia
    > Ale wierzyć mi się nie chce że tak pod czyjąś działką ryją
    > Przeciez normalnie słuzebność sobie robią żeby naprawiać mogli itp
    > A Ty piszesz że tak Sobie bez niczego pod prywatna działką przekopali
    > Na jakiej głębokości to zrobili mnie ciekawi?
    > Bo jak taka rura idzie przez moją działke bez mojej zgody a ja bym tam chcial garaż
    czy inną szopę budować?
    > Bez zgody i bez odszkodowania to raczej niemożliwe co piszesz

    Taki Śląsk. On na kopalniach w całości stoi :-)

  • 33. Data: 2018-02-20 23:18:58
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 20-02-18 o 13:08, Wojtek pisze:

    > Czy samoloty pasażerskie mogą przelatywać nad terenami wojskowymi? Nie
    > muszą się czasem pytać o zgodę? A naruszanie państwowej przestrzeni
    > powietrznej przez samoloty innych państw? Jakoś tutaj trzeba o taką
    > zgodę wystąpić. Więc nie jest to takie niemożliwe.

    Są odpowiednie przepisy. Uwierz, że zakazu lotu koło komina nie było.

    > Przydałyby się regulacje prawne tak by, samolot mógł se fruwać 2 km nad
    > ziemią ale z kolei dron nie mógł fruwać na np. wysokości 0.5 m nad twoją
    > ziemią, podłogą, dachem.

    Ale nie ma.

    > Czyli ochrona dostępu do nieruchomości w wymiarze pionowym. Kiedyś nie
    > było takiej potrzeby, dzisiaj jest.

    Obywatelski projekt ustawy :-)

  • 34. Data: 2018-02-21 07:31:18
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 20 lutego 2018 23:19:05 UTC+1 użytkownik Robert Tomasik napisał:

    > Są odpowiednie przepisy. Uwierz, że zakazu lotu koło komina nie było.

    Znaczy więc że w pełni legalnie moge dronem przez otwarte okno do Twojej sypialni
    wlecieć?

  • 35. Data: 2018-02-21 11:09:35
    Od: Wojtek <w...@o...pl>

    > Są odpowiednie przepisy. Uwierz, że zakazu lotu koło komina nie było.

    Wierzę Ci na słowo. Podobnie jak nie ma zakazu, by dron fruwał Ci 10 cm
    od głowy. Oczywiście jest zapewne przepis zabraniający Ci uszkodzić ów
    dron Twoją głową (lub dowolnie obraną inną częścią twojego ciała).

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 36. Data: 2018-02-21 13:27:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojtek" napisał w wiadomości grup

> [...]
    >cm od głowy. Oczywiście jest zapewne przepis zabraniający Ci
    >uszkodzić ów dron Twoją głową (lub dowolnie obraną inną częścią

    Oczywiscie ... ale upewnic sie czy ma kamere, bo jak on uszkodzi twoja
    glowe ...

    J.

  • 37. Data: 2018-02-21 13:36:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    napisał:
    >Znaczy więc że w pełni legalnie moge dronem przez otwarte okno do
    >Twojej sypialni wlecieć?

    A jak dzieciaki w pile graja i ta wpadnie przez okno, to jaka kare
    powinni dostac ? :-)

    J.

  • 38. Data: 2018-02-21 16:10:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Taki Śląsk. On na kopalniach w całości stoi :-)

    A tymczasem w USA
    https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/nauka-i-technik
    a/elon-musk-zapowiada-podróż-z-nowego-jorku-do-waszy
    ngtonu-zajmie-29-min-zamiast-3-godzin-ma-pozwolenie/
    ar-BBJoC1r

    Musk dostal pozwolenie na tunel, i jakos nic nie pisza, ze wlasciciele
    dzialek protestuja :-)

    J.

  • 39. Data: 2018-02-21 20:37:16
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2018-02-19, Kris <k...@g...com> wrote:

    [...]

    > Taki dron metr od komina ciąg kominowy zakłóca przeca;)

    Taki popierdziutek Ci zakłóci ciąg?

    To weź Ty się Panie zastanów nad jakimś zabezpieczeniem tego komina, bo jak
    taka zabawka jest Ci w stanie zakłócić ciąg kominowy, to jak przyjdzie taki
    Marcin, Ksawery, czy Mateusz (czy inszy Orkan), to Ci chyba wciągną cały smog
    krakowski centralnie do domu tym kominem. ;)

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 40. Data: 2018-02-21 20:58:10
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-02-20 o 17:26, m pisze:
> [...]
    przekop zrobiły i rury umieściły?

    Myśle, że sąsiad wyraził zgodę na bezwykopowe. Nie rozkopali i kasę
    jeszcze dostał.

    Szukać w google przewiert sterowany. Podczas przewiertu steruje się
    głowicą w pionie i poziomie. można omijać przeszkody.

    > Na jakiej głębokości zrobili ten podkop?

    Zrobią na jakiej będą chcieli, u mnie śmigali na jakiś 3m