  • 61. Data: 2018-02-22 23:58:45
    Temat: Re: Własność ziemi w w Polsce- dwuwymiarowa czy trójwymiarowa
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-02-22 o 10:34, Kris pisze:

    > Nie kilkanascie
    > https://www.gig.eu/pl/newsy/dron-w-walce-z-niska-emi
    sja
    > "W badaniach terenowych zastosowano dron Tarot T15 V2 z maksymalnym ciągiem 8
    silników: 20 kg, z możliwością montażu platformy pomiarowej o masie maksymalnej do
    4,5 kg."

    > A i tak jak pisze GIOŚ wyniki z drona są zawyżane
    > http://www.gios.gov.pl/pl/dla-mediow/sprostowania/42
    3-pomiary-jakosci-powietrza-przy-pomocy-drona
    To nie drony tylko hydraulicy i murarze łazą po dachu i jak ktos im nie
    dał łapówki to zasypują ludziom kominy jakimś gruzem. Pan kierownik
    pewnie zadowolony, bo przeciez swojej działki -szmalu nie dostał.

    --
    animka

  • 62. Data: 2018-02-23 23:11:14
    Od: "Andrzej W." <awa_wp@na_wp_oczywiscie.pl>

    W dniu 2018-02-22 o 08:57, Kris pisze:
    > Takim czymś tez można latać wszędzie bez ograniczeń?

    Jest to zapewne lot "komercyjny", operator statku powietrznego ma
    odpowiednie uprawnienia, lot jest zgłoszony i są uzyskane wymagane
    pozwolenia od organu zarządzającego daną przestrzenią powietrzną.
    Myślę, że każda próba zakłócenia działania takiego statku powietrznego
    może być podciągnięta pod bardzo poważne paragrafy...

    Przypuszczam, że na takie loty trzeba mieć uprawnienia na BVLOS i pod
    tym hasłem trzeba szukać paragrafów.

    --
    AWa.

  • 63. Data: 2018-02-24 14:04:30
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 23.02.2018 o 23:11, Andrzej W. pisze:
> [...]

    Tak nawiasem mówiąc, to nie rozumiem jak mamy wlepiać mandaty za palenie
    śmieciami, rzecz w końcu nieoczywista do udowodnienia, kiedy nie
    jesteśmy w stanie skutecznie karać kierowców jadących 70km/h tam gdzie
    jest ograniczenie do 30km/h, gdzie tylko stanąć i zmierzyć prędkość.

    p. m.

  • 64. Data: 2018-02-26 06:40:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 20-02-18 o 13:08, Wojtek pisze:

    >Są odpowiednie przepisy. Uwierz, że zakazu lotu koło komina nie było.

    A propos
    http://www.gazetawroclawska.pl/aktualnosci/a/miasto-
    kupuje-drona-do-walki-ze-smogiem,11746123/
    http://wroclaw.eska.pl/newsy/wroclaw-bedzie-mial-dro
    na-do-walki-ze-smogiem-samolot-ufunduje-miasto/35814
    3

    O ile rozumiem - nie o zagladadanie do komina chodzi, tylko o pomiar
    na duzym obszarze ... zapomnieli, ze przepisy zabraniaja ?

    http://www.gazetawroclawska.pl/wiadomosci/a/10-mln-z
    l-na-walke-ze-smogiem-dronow-nie-bedzie-bo-lataja-za
    -wysoko,12940468/

    Ale idzie nowe:
    https://wiadomosci.onet.pl/kraj/rzad-otwiera-polskie
    -niebo-dla-dronow/5p1c7t6

    J.

  • 65. Data: 2018-03-01 18:16:17
    Od: ń <ń@ń.ń>

    A możesz nad takim gazociągiem postawić dom?

    -----

  • 66. Data: 2018-03-01 18:22:31
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Jaki jest czas połowicznego rozpadu dowolnego wątku poprzez wkroczenie do rozmowy
    idio..ki?