  • 71. Data: 2007-02-04 08:28:35
    Temat: Re: Wifi za darmo legalnie w mieście.
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *Marcin Debowski* stuknęła w klawisze i
    oto co powstało:

    > Akurat najbardziej polskie w tym wszystkim to jest twoje myślenie i
    > zachowanie. Przyłazisz, chcesz porady, ludzie wskazują gdzie się można
    > do twojego wspaniałego pomysłu przyczepić, ale to nie jest po twojej
    > myśli więc fukasz i prychasz. Ale to są serio wyłącznie twoje małpy
    > i twój cyrk. Później co najwyżej będziesz jeszcze zawracał d...
    > jakiemuś redaktorowi jak to niedobre urzędy ukarały wielkiego
    > filantropa. EOT.

    Święte słowa.
    Ludziom się wydaje, że porada służy do tego, żeby mieć orgazm ze
    szczęścia.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    blog "Lege Artis" ==> http://olgierd.bblog.pl

  • 72. Data: 2007-02-04 09:25:33
    Od: "zeeltom" <z...@o...pl>

> [...]
    > cyrk. Później co najwyżej będziesz jeszcze zawracał d... jakiemuś
    > redaktorowi jak to niedobre urzędy ukarały wielkiego filantropa. EOT.

    I w sumie, żadnej porady nie dostałem. Tylko kupę dyskusji za i przeciw.
    Liczyłem na konkretną odpowiedź, a nie gdybanie.
    Poradę dostałem od urzędnika UKE, ale, jak widać, nie po waszej myśli,
    to nadal szukacie dziury w całym.
    Skoro pracownik UKE mówi, że można i podpiera się konkretnymi paragrafami,
    to chyba raczej jemu uwierzę, niż komuś, kto nie jest pracownikiem tej
    instytucji i uważa, że tylko jego interpretacja przepisów jest jedyna i
    słuszna.
    Faktycznie EOT, bo już po temacie.

  • 73. Data: 2007-02-04 09:34:31
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *zeeltom* stuknęła w klawisze i oto co
    powstało:

> [...]
    > przeciw. Liczyłem na konkretną odpowiedź, a nie gdybanie. Poradę
    > dostałem od urzędnika UKE, ale, jak widać, nie po waszej myśli, to

    Przestaję Cię rozumieć i zaczynam się wahać czy w ogóle udzielać
    odpowiedzi na tej grupie takim poniewczesnym przesiębiorcom.
    W jaki sposób chciałeś na tej grupie dostać "konkretną odpowiedź"??
    No i: dlaczego od razu sobie nie zadzwoniłeś do tego pana?
    Nie wiem czy bywasz na grupach czy tylko sobie za darmo porad szukasz, ale
    z takim podejściem to lepiej dzwoń sobie od razu do urzędów. Nic nie
    rozumiesz, także z bezinteresownej chęci udzielenia Tobie pomocy.
    Jesteś widzę takim samym lamerem w kwestii sieci jak i przepisów,
    stosunków z urzędnikami itd.

  • 74. Data: 2007-02-09 10:23:37
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 4 Feb 2007, zeeltom wrote:

    > I w sumie, żadnej porady nie dostałem. Tylko kupę dyskusji za i przeciw.
    > Liczyłem na konkretną odpowiedź, a nie gdybanie.

    Ekhm... myślałby kto że czytam grupę DYSKUSYJNĄ...

> [...]
    > Skoro pracownik UKE mówi, że można i podpiera się konkretnymi paragrafami,
    > to chyba raczej jemu uwierzę, niż komuś, kto nie jest pracownikiem tej

    Twoja wola.
    Jako stały bywalec sąsiedniej grupy (.podatki) mogę Ci jedynie polecić
    przeczytanie komentarzy o "opiniach ustnych" uzyskiwanych w urzędzie.
    I nie jest to jakaś szczególna wina czy złośliwość urzędników - przepisy
    są jakie są i "haki" wyłażą w najmniej oczekiwanych momentach.
    IMO niesłusznie obrażasz się na cały świat :|

    pzdr, Gotfryd

  • 75. Data: 2007-02-09 12:11:46
    Temat: Re: Re: Wifi za darmo legalnie w mieście.
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Powiedział(a) *Gotfryd Smolik news* na tej grupie:

    > Ekhm... myślałby kto że czytam grupę DYSKUSYJNĄ...

    A nie, co Ty, przecież to bezpłatna kancelaria, gdzie wszyscy
    społecznie rozwiązujemy topprofesjonalnie najtrudniejsze przypadki
    świata.
    I później ci kolesie z tych wielkich hipermegaprofesjonalnych kancelarii
    przepisują to u siebie kasując za te złote myśli 300 EUR za godzinę
    pracy ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    ==> http://olgierd.bblog.pl <==