  • 1. Data: 2007-01-30 21:29:18
    Temat: nr telefonu, dane osobowe
    Od: tede <u...@d...invalid>

    Witam,
    Mam oto pewien problem. Zadzwoniła do mnie Pani z sieci komórkowej i
    zaproponowała jakąś tam ofertę dla firm.
    Problem w tym, że numer telefonu na ktory dzwoniła nie jest na mnie
    [telefon jest na żonę, a ja używam], i sieć komórkowa nie wie o moim
    istnieniu!!!
    Ok, przy zakładaniu DG podałem ten numer jako kontaktowy w UM, US, ZUS,
    Banku.
    Czy w tym momencie nie zostało złamane prawo o ochronie danych osobowych??
    Zastanawiam sie nad tym i nie wiem co mam z tym dalej robić!
    Proszę o poradę, co o tym myślicie??

    Tomek

  • 2. Data: 2007-01-30 21:35:24
    Temat: Re: nr telefonu, dane osobowe
    Od: "CZYŚCIWO" <c...@o...pl>

    Użytkownik "tede" <u...@d...invalid> napisał w wiadomości

    > Czy w tym momencie nie zostało złamane prawo o ochronie danych osobowych??

    Nie. Nie dotyczy ono osób prowadzących działalnośc gospodarczą, to naczy
    ochronie nie podlegaja dane, które są związane z prowadzoną działnością.

    > Zastanawiam sie nad tym i nie wiem co mam z tym dalej robić!

    Cieszyć się, że masz darmową reklamę.

    --
    CZYŚCIWO tekstylne odnawialne= brak odpadów!
    www.mewa-service.pl

  • 3. Data: 2007-01-30 21:36:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    tede wrote:

    > Proszę o poradę, co o tym myślicie??

    Myślę, że jesteś jedna z tych osób, które nie powinny nawet zbliżać się
    do komputera...

  • 4. Data: 2007-01-30 21:39:08
    Od: tede <u...@d...invalid>

    CZYŚCIWO said the following:

    > Nie. Nie dotyczy ono osób prowadzących działalnośc gospodarczą, to naczy
    > ochronie nie podlegaja dane, które są związane z prowadzoną działnością.

    Ale skąd operator X - miał moje dane!!

  • 5. Data: 2007-01-30 21:47:38
    Od: "[www.goldap.info.pl]" <w...@g...net>

    >Ale skąd operator X - miał moje dane!!

    Np. z urzędu statystycznego. Zapewne podałes numer telefonu w formularzu
    RG1. Kiedyś też nie wiedzialem, skad pewna firma (nie komornik :) ma numer
    telefonu do domu (telefon rodziców). Pani, z która rozmawiałem powiedziała
    od razu, że z U. Stat.

  • 6. Data: 2007-01-30 21:51:38
    Od: tede <u...@d...invalid>

    hmm, no tak zapomniałem o UStat.
    Dzięki

    Tomek

  • 7. Data: 2007-01-30 22:07:26
    Od: tede <u...@d...invalid>

    hmm, Ciekawe:) Żal mi Ciebie.
    Jak masz odwagę to rozwiń swoją złotą myśl!

  • 8. Data: 2007-01-30 23:38:26
    Od: "Bzyko" <m...@o...pl>

    Facet jestes moim guru ...