  • 1. Data: 2007-01-30 21:06:34
    Temat: dane osobowe
    Od: tede <u...@d...invalid>

    Witam,
    Mam oto pewien problem. Zadzwoniła do mnie Pani z sieci komórkowej i
    zaproponowała jakąś tam ofertę dla firm.
    Problem w tym, że numer telefonu na ktory dzwoniła nie jest na mnie
    [telefon jest na żonę, a ja używam], i sieć komórkowa nie wie o moim
    istnieniu!!!
    Ok, przy zakładaniu DG podałem ten numer jako kontaktowy w UM, US, ZUS,
    Banku.
    Czy w tym momencie nie zostało złamane prawo o ochronie danych osobowych??
    Zastanawiam sie nad tym i nie wiem co mam z tym dalej robić!
    Proszę o poradę, co o tym myślicie??

    Tomek

  • 2. Data: 2007-01-30 21:38:35
    Temat: Re: dane osobowe
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    tede napisał(a):
> [...]
    > Czy w tym momencie nie zostało złamane prawo o ochronie danych osobowych??
    > Zastanawiam sie nad tym i nie wiem co mam z tym dalej robić!

    1. Numer telefonu nie mieści sie w kategorii danych osobowych
    2. rejestr ewidencji gospodarczej jest jawny
    3. operatora w to nie mieszaj
    4. każdy może zadzwonić na dowolnie wylosowany numer telefonu

    M.