  • 71. Data: 2019-01-09 11:39:59
    Temat: Re: Wieszak na telwizor
    Od: ń <k...@t...sie>

    Ten uchwyt z linku ma wadliwą konstrukcję: wysokość części ściennej jest zbyt mała
    przy takiej dopuszczalnej masie i ramieniu.
    Mam uchwyt UPPLEVA z Ikei do 20 kg gdzie część ścienna ma 22 cm wysokości a odległość
    między śrubami górną i dolną to 18 cm.

    -----
    http://maclean.pl/media/djcatalog2/images/27207-11_f
    .jpg

  • 73. Data: 2019-01-09 17:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ń k...@t...sie ...

> [...]
    > uchwyt UPPLEVA z Ikei do 20 kg gdzie część ścienna ma 22 cm
    > wysokości a odległość między śrubami górną i dolną to 18 cm.

    Ale mowisz o metrowym ramieniu czy o polmetrowym.
    Bo to juz prostowałem ze zle mi sie skojarzylo i ze maks ramie to pol
    metra.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Potrafię godzinami

  • 72. Data: 2019-01-09 17:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Pol metra - kawał ramienia. A tam jeszcze inne zagrozone miejsca
    > widze.
    > Z drugiej strony ... sprzedaja i widac wytrzymuja.

    Raczej tak, chociaz z drugiej strony 75kg telewizory to chyba dzis ciezko
    trafic.

    > Jak rozumiem nikt, ale jakis niesmak pozostaje :-)

    Jest ok

    > Jest jeszcze jedno wyjscie - zobacz na moc tego telewizora, i policz
    > ile wydatkow na prad majster Ci zaoszczedzil :-)

    To mogł ukrasc i sprzedac. Bysmy sie zyskiem podzielili :)))

    > Tylko kto powiesi nowy TV ? :-)

    Ten sam majster. Tyle ze tym razem bez pospiechu i po uprzednim
    przemysleniu sprawy :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Każdy samochód będzie ci mógł służyć do końca życia

  • 74. Data: 2019-01-09 17:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ń k...@t...sie ...

    > Ale mój TV jest znacznie lżejszy, a taki ciężki jak Twój to
    > wieszałbym na kołkach fi 10 mm w betonie (dług. 8 cm) lub 12 mm w
    > cegle (nawet 10 cm).

    Dokładnie tak mysle ze coś takeigo powinno tam byc zastosowane. I to nie
    4szt a 6 a moze i 8.
    Koszt spokoju jest pomijalny.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Poproszę o lekarstwo na zachłanność, ale DUŻO, DUŻO, BARDZO DUŻO

  • 75. Data: 2019-01-09 18:09:45
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > Spoko, to tylko Radosław :) Uprasza się o ignorowanie.

    zabawny ten Jacek M., Radek podał najlepsze rozwiązanie, które Jatzek
    zamierza ignorować:)))))))

    --
    General Skalski o zydach w UB :

    tworza mowe nienawisci".

  • 76. Data: 2019-01-09 18:13:26
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 06.01.2019 o 17:59, Budzik pisze:
    > Ja gustuje w tym sensie ze nie lubie takich sytuacji odpuszczac, bo potem
    > jak sie znajdzie ktos taki jak ja i opisze temu sprzedawcy problem to on
    > odpisze: sprzedałem tego 50 egzemplarzy a tylko panu spadło.
    > A w rzeczywistosci 30 wymieniło kołki a 5 którym spadło olali temat.
    > Innymi słowy - informacja zwrotna jest bardzo wazna, chociaz rozumiem, ze
    > w dobie ograniczenia czasu komentarzy na allegro nieporzadana po stronie
    > serwisu.

    oj bucek wiecznie ma probelmy, ciągle zadaje pytania na poziomie
    przedszkolaka:))))))))))))

  • 77. Data: 2019-01-09 18:16:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >To mogł ukrasc i sprzedac. Bysmy sie zyskiem podzielili :)))

    >Ten sam majster. Tyle ze tym razem bez pospiechu i po uprzednim
    >przemysleniu sprawy :)

    A na koniec sie powiesi na uchwycie i udowodni, ze gniotsja, nie
    łamiotsja :-)

    J.

  • 78. Data: 2019-01-09 18:20:34
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 07.01.2019 o 22:22, RadoslawF pisze:

    > To by spadł z mniejszej wysokości i miał dodatkową amortyzację.

    > Nie.
    > Jedyne przypadki składających się samoczynnie szafek pod telewizor
    > jakie znamy były wywołane wagą właściciela który był łaskaw na nie
    > stanąć, usiąść czy się przewrócić.

    ewentualnie alternatywą dla stolika jest projektor, ale znając Bu(c)ka
    to i to potrafi zniszczyć:)

  • 79. Data: 2019-01-09 18:21:48
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 09.01.2019 o 18:16, J.F. pisze:
    > A na koniec sie powiesi na uchwycie i udowodni, ze gniotsja, nie
    > łamiotsja :-)
    >
    > J.

    prawdziwy informatyk wiesza się razem ze swoim programem (c)

  • 80. Data: 2019-01-14 00:28:51
    Od: kk <k...@o...pl>

    On 2019-01-06 16:40, Jacek Maciejewski wrote:

    > Fakt, ładnie się znalazł. Rzadkość prawdziwa. Już choćby z tego powodu
    > byłbym mu odpuścił, taka postawa domaga się nagrody :)

    Taka łapówka?