  • 1. Data: 2002-04-18 05:51:51
    Temat: Wezwanie do sądu
    Od: "Anna Nowacka" <a...@g...pl>

    Witam,
    Założyłam sprawę pracodawcy w sądzie pracy. Pewnego dnia rano o 10 godzinie
    odebrałam wezwanie do sądu na sprawę która miała się odbyć tego samego dnia
    o godzinie 13.
    Pytanie: Czy osoby nie powinny być zawiadamiane z pewnym wyprzedzeniem? A
    jeśli tak to jak się zabezpieczyć przed taką sytuacją?
    Pozdrowienia -Ania

  • 2. Data: 2002-04-18 08:35:30
    Temat: Re: Wezwanie do sądu
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Anna Nowacka" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > odbyć tego samego dnia
    > o godzinie 13.
    > Pytanie: Czy osoby nie powinny być zawiadamiane z pewnym wyprzedzeniem?
    odroczenie tej sprawy na inny termin z uwagi na poźne otrzymanie wezwania ,
    które spowodowało niestawiennictwo bądź nie przyprzygotowanie sie do sprawy
    pewno kolejnym razem poinformuje wcześniej ..
    Sandra