  • 1. Data: 2002-04-18 05:35:45
    Temat: Spadek - klauzula wykonalności
    Od: "'Pablo'" <p...@i...pl>

    Witam, problem jest następujący:

    Sąd stwierdził nabycie spadku dla 4 osób. Chcę złożyć wniosek o dział
    spadku. Co powinien taki wniosek zawierać. Czy należy zamieścić w nim
    klauzulę wykonalności i co ona powoduje. Jednym słowem co zrobić żeby nie
    zostać wykołowanym.

    Z góry dzięki za pomoc
    'Pablo'

  • 2. Data: 2002-04-18 15:13:03
    Temat: Re: Spadek - klauzula wykonalności
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@a...pl>

    On Thu, 18 Apr 2002, 'Pablo' wrote:

    > Sąd stwierdził nabycie spadku dla 4 osób. Chcę złożyć wniosek o dział
    > spadku. Co powinien taki wniosek zawierać. Czy należy zamieścić w nim

    art. 680 KPC.

    > klauzulę wykonalności i co ona powoduje.

    Klauzulę wykonalności można chyba tylko nadać jeśli roszczenie zasądzone w
    wyroku nadaje się do egzekucji.

    > Jednym słowem co zrobić żeby nie zostać wykołowanym.

    Może najpierw spróbować się dogadać z resztą spadkobierców poza sądem?

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)