  • 1. Data: 2002-04-17 22:28:11
    Temat: Gaz paralizujacy
    Od: "Sec!o" <M...@s...pl_X>

    Witam!

    Czy na posiadanie gazu paralizujacego trzeba miec zezwolenie?
    Gdzie szukac jakichs aktow prawnych na ten temat??

    --
    Pozdrowienia,
    Mariusz

  • 2. Data: 2002-04-19 16:04:55
    Temat: Re: Gaz paralizujacy
    Od: A...@k...net.pl (Artur Golański)

    "Sec!o" <M...@s...pl_X> napisał:

    >Czy na posiadanie gazu paralizujacego trzeba miec zezwolenie?
    >Gdzie szukac jakichs aktow prawnych na ten temat??

    Nie wymaga sie pozwolenia na posiadania ręcznych miotaczy gazu
    obezwładniającego (art. 12 ustawy o broni i amunicji Dz. U. Nr 53,
    poz. 549 z 199 r.)

    Artur Golański

  • 3. Data: 2002-04-19 20:34:50
    Od: "Sec!o" <M...@s...pl_X>

    > Nie wymaga sie pozwolenia na posiadania ręcznych miotaczy gazu
    > obezwładniającego (art. 12 ustawy o broni i amunicji Dz. U. Nr 53,
    > poz. 549 z 199 r.)
    Dzieki.

    Pzdr
    Mariusz

  • 4. Data: 2002-04-20 18:55:42
    Temat: Paralizator
    Od: "666" <p...@p...com>

    A co obecnie z paralizatorami?
    Dżek

  • 5. Data: 2002-04-20 20:34:50
    Temat: Re: Paralizator
    Od: "erchejms" <e...@p...onet.pl>

    bez pozwolenia

  • 6. Data: 2002-04-24 09:47:50
    Od: "666" <p...@p...com>

    Bez ograniczenia energi?
    Dzek

  • 7. Data: 2002-04-24 13:22:40
    Od: "Katarzyna Anna Czachowska" <v...@w...pl>

    wydaje mi się,że trzeba miec zezwolenie

    V.

  • 8. Data: 2002-04-24 20:06:50
    Od: A...@k...net.pl (Artur Golański)

    "Katarzyna Anna Czachowska" <v...@w...pl> napisał:

    >wydaje mi się,że trzeba miec zezwolenie
    Nie wymaga na: "posiadania przedmiotów przeznaczonych do
    obezwładniania osób za pomoca energii elektrycznej o sredniej wartosci
    pradu w obwodzie nie przekraczającej 10 mA i energii nie
    przekraczajacej 300 mJ.

    Artur Golański