  • 1. Data: 2002-04-18 05:27:21
    Temat: Zadatek lub Zaliczka w umowie CP
    Od: "Jarosław Sałacinski" <s...@e...zgora.pl>

    Witam Kolegow,
    Czy ktos z Kolegow moglby dokladnie napisac,
    czym w praktyce rozni sie sformulowanie wyrazenia
    zadatku lub zaliczki w umowie cywilno prawnej
    dotyczacej kupna domu,
    i jakie konsekwencje z tego tytulu moga
    wystapic w przypadku rozstrzygania ewentualnych
    sporow w odpowiednim sadzie.

    Z gory dziekuje za pomoc
    --
    Jarek

  • 2. Data: 2002-04-18 07:42:56
    Temat: Re: Zadatek lub Zaliczka w umowie CP
    Od: "Jarosław Sałacinski" <s...@e...zgora.pl>

    Użytkownik "Jarosław Sałacinski" <s...@e...zgora.pl> napisał w
    wiadomości news:a9llfo$cid$1@news.tpi.pl...
    > ... czym w praktyce rozni sie sformulowanie wyrazenia
    > zadatku lub zaliczki w umowie cywilno prawnej
    > dotyczacej kupna domu ...

    Juz sie dowiedzialem czym sie prawnie roznia,
    ale mam do Was drodzy Koledzy / Kolezanki - inna prosbe,
    czy moze ktos mi udostepnic wzor takiej umowy
    Cywilno Prawnej dotyczacej zadatku na zakup domu
    jednorodzinnego.
    Sprawa jest dosyc pilna !

    Z gory serdecznie dziekuje za pomoc
    --