  • 11. Data: 2007-08-08 19:50:18
    Temat: Re: Wegetarianie a wojsko
    Od: "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl>

    Uzytkownik "przempo" <fałszywy.adres@email.xl> napisal w wiadomosci
    news:f9d1uh$b08$1@mx1.internetia.pl...

    > nie wiem jak jest teraz, ale za moich czasów schabowy pojawil sie DWA razy -
    > oba na Wigilie

    No schabowego, to chyba nawet wegetarianie zjedza ??

    Pozdrawiam Przemek ;))))

  • 12. Data: 2007-08-08 20:05:36
    Od: "piXelRider" <p...@d...kom>

    zly wrote:

> [...]
    > miesa i w zwiazku z tym, dostanie anemi, czy cos w tem stylu. Jest
    > szansa na jakies odszkodowania? Ktos sie spotkal z podobnym tematem?

    Mysle ze daloby rade tylko w przypadku stwierdzenia jakiegos uczulenia
    - choroby.

    A jak jest "zdrowy", to coz: "Zrec mieso, zolnierzu!!! Wojsko mieczakow
    nie potrzebuje!!!" ]:->

    --
    piXelRider

  • 13. Data: 2007-08-08 20:08:16
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f9d7mg$ph0$1@news.ds.pg.gda.pl piXelRider

    > Mysle ze daloby rade tylko w przypadku stwierdzenia jakiegos uczulenia
    > - choroby.
    > A jak jest "zdrowy", to coz: "Zrec mieso, zolnierzu!!! Wojsko mieczakow
    > nie potrzebuje!!!" ]:->
    A po co w ogóle iść do wojska jak komuś tam nie pasuje?

    --
    Jotte

  • 14. Data: 2007-08-08 20:10:20
    Od: "piXelRider" <p...@d...kom>

    zly wrote:

    > Alez jak najbardziej dba. Tylko wojsko mu to uniemozliwia

    Jak uniemozliwia? Toc daja mieso w posilkach... :> NMSP ;)

    Swoja droga, to ciekawe czy taki wegetarianin podczas wojny, przy braku
    zaopatrzenia w warzywa przelamalby sie w stosunku do miesa - glupio
    umrzec z glodu lezac na pysznym steku :)

    --
    piXelRider

  • 15. Data: 2007-08-08 20:30:05
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Wed, 8 Aug 2007 22:08:16 +0200, Jotte napisał(a):

    > A po co w ogóle iść do wojska jak komuś tam nie pasuje?

    Bo niestety wojsko czasem chce takich ktorym tam nie pasuje

    --
    marcin

  • 16. Data: 2007-08-08 20:33:12
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:1dl38iy0hn67c$.c87lncel6m2z$.dlg@40tude.net zly
    <b...@p...fm> pisze:

    > Bo niestety wojsko czasem chce takich ktorym tam nie pasuje
    To ja wiem, ale przecież uniknąć skutków chcenia wojska to żaden problem.
    To było proste już wiele lat temu, a teraz to wręcz banał.

    --
    Jotte

  • 17. Data: 2007-08-08 20:37:06
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa, 8 sierpnia 2007 22:08
    (autor Jotte
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f9d7r9$q72$1@news.dialog.net.pl>):

    > A po co w ogóle iść do wojska jak komuś tam nie pasuje?

    Bo Wielki Brat z Ameryki potrzebuje mięsa armatniego do niszczenia i
    rabowania państw, które opłaca się rabować i biorą na siłę.....
    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    a...@e...com.pl w...@l...pl

  • 18. Data: 2007-08-08 20:37:49
    Od: "d852" <d...@p...onet.pl>

    zly wrote:
    > Witam
    > Czy wojsko ma obowiazek zapewnic wyzywienie dla wegetarian?

    No cóz. Sam zauwazyles ilu na tej grupie ludzi, którzy maja chocby
    mgliste pojecie na temat prawa. Za to postów z "odpowiedziami" nie
    brakuje.

    Tez chcialbym znac odpowiedz na Twoje pytanie.
    Ale odpowiedz na pytanie, a nie czyjes opinie na ten temat, które sa
    nudne juz przy trzecim poscie.

  • 19. Data: 2007-08-08 20:42:30
    Od: "d852" <d...@p...onet.pl>

    Jotte wrote:
    > To ja wiem, ale przecież uniknąć skutków chcenia wojska to żaden
    > problem. To było proste już wiele lat temu, a teraz to wręcz banał.

    JAK ?

  • 20. Data: 2007-08-08 20:47:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    piXelRider wrote:

    > A jak jest "zdrowy", to coz: "Zrec mieso, zolnierzu!!! Wojsko mieczakow
    > nie potrzebuje!!!" ]:->

    To po cholerę ich na siłę uprowadza i więzi?