  • 11. Data: 2004-02-16 17:20:45
    Temat: Re: Warsztat - podejrzanie zawyżona cena naprawy
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    > tak z ciekawosci .. jaka stawka wg tej wyceny ? i czy ogladales wycene ?
    > zgadza sie ze stanem faktycznym i z cenami czesci ? bo jak mi wiadomo to
    > ceny tam zawarte sa cenami producenta a jak i do innych marek tak i do
    > daewoo sa zamienniki... tansze zamienniki.. podaj jakiej przyklady cen no
    > marke..

    daewoo lanos hatchback 1.5

    no nie ma zamiennikow, czesci sa tanie jak barszcz... no np.
    Zderzak przedni, 350 zl, reflektor 350 zl, wzmocnienie (wspornik) zderzaka
    159,81

    Koszty lakierowania:
    blotnik przedni kompletny, 109,50
    lista podreflektorowa, 7.00

    no w sumie wg wyliczonych uslug i czesci i materialow wyszlo 8202,65.
    Wlasciciel powiedzial mi 6500 - to niby z rabatem, bo nie jestem
    ubezpieczalnia. Faktem jest ze naprawa jest wykonana bardzo dobrze, ale
    qrde... nacial mnie na koszty na maxa. I nie ma sie w zaden sposob czego
    przyczepic, juz ta sprawa byla konsultowana z ekspertem d/s wycen oraz z
    rzecznikiem konsumenta.

    Boli mnie to ze auto warte ok. 15k jest naprawiane za 6.5k :) ehhh... tylko
    walic siebie samego mlotkiem w glowe.

    pozdrawiam i dzieki wszystkim za zainteresowanie
    Krzysiek