  • 1. Data: 2004-02-14 19:38:57
    Temat: Spółka z oo -przerejestrowanie do KRS i likwidacja
    Od: "Piotr Menzel" <p...@W...gazeta.pl>

    Mam spólkę z oo od 5 lat nieprowadzi żadnej działalności teraz chciałem ją
    wurejestrować w sądzie który ją rejestrował.ale muszę ponieść duże koszty czy
    ktoś wie jak to inaczej zrobić?

  • 2. Data: 2004-02-14 21:42:37
    Od: "Piter" <p...@a...pl>

    możesz ją po prostu sprzedać

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 3. Data: 2004-02-14 22:04:24
    Od: "NoMAD" <l...@W...TO.op.pl>

    Użytkownik "Piter" <p...@a...pl> napisał w wiadomości

    > możesz ją po prostu sprzedać
    ~~~~~~
    ????

    chyba zbyc udzialy...

    NoMAD

  • 4. Data: 2004-02-15 15:04:47
    Temat: Re: Spó?ka z oo -przerejestrowanie do KRS i likwidacja
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 2/14/2004 11:04 PM, NoMAD wrote:

    > Użytkownik "Piter" <p...@a...pl> napisał w wiadomości

    > ~~~~~~
    > ????
    >
    > chyba zbyc udzialy...

    Twój poprzednik użył kolokwializmu, który do tego zapewne sie sprowadza.
    Jednakże można zabić Cwieka sądowi - kupujący udziały powinien je np.
    nabyć i ich nie objąć - pytanie, czy będzie mógł korzystac z uprawnień
    zgromadzenia wspólników - może sąd wyznaczy kuratora do likwidacji?
    Wiem, wiem, jaja sobie robię...

    Pzdr: Catbert

  • 5. Data: 2004-02-15 18:52:42
    Temat: Re: Spolka z oo -przerejestrowanie do KRS i likwidacja
    Od: Catbert <v...@w...pl>

> [...]

    > ????
    >
    > chyba zbyc udzialy...

    Twój poprzednik użył kolokwializmu, który do tego zapewne sie sprowadza.
    Jednakże można zabić ćwieka sądowi - kupujący udziały powinien je np.

  • 6. Data: 2004-02-16 18:22:11
    Od: "NoMAD" <l...@W...TO.op.pl>

    Użytkownik "Catbert" <v...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    > nabyć i ich nie objąć - pytanie, czy będzie mógł korzystac z uprawnień
    > zgromadzenia wspólników - może sąd wyznaczy kuratora do likwidacji?

    :-))

    NoMAD

  • 7. Data: 2004-02-16 21:53:58
    Od: "Funia" <e...@k...pl>

> [...]
    > wurejestrować w sądzie który ją rejestrował.ale muszę ponieść duże koszty

    Możesz poczekać aż Sąd wykresli ci ją z urzędu, ale gdzieś po drodze zarząd
    pewnie grzywnę dostanie. :(

    Funia