  • 1. Data: 2004-02-14 18:19:27
    Temat: Cytowanie na www firmy.
    Od: "szwaczu" <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Znalazłem bardzo fajny fragment w książce, który chciał bym umieścić na stronie
    firmy jako przekonywacz dlaczego klienci mieliby skorzytać z moich usług, oraz
    przekonujący że to wcale nie jest tak drogo.
    No i teraz jak coś takiego było by potraktowane przez prawo? W pewnym sensie na
    tym zarabiam, choć nie bezpośrednio.

    Druga kwestia. Czy można cytować aforyzmy, wypowiedzi znanych osobistości bez
    ograniczeń? Czy zgodnie z ustawą o prawie autorskim musi minąć 70 lat od chwili
    gdy te zdanie zostało wypowiedziane? ;)

    pozdrawaim i dziękuję
    szwaczu

  • 2. Data: 2004-02-15 09:57:27
    Temat: Re: Cytowanie na www firmy.
    Od: "grupy" <c...@g...pl>

    Użytkownik "szwaczu" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    bez
    > ograniczeń? Czy zgodnie z ustawą o prawie autorskim musi minąć 70 lat od

    Jeśli zamieścić imię i nazwisko autora takiego tesktu to bedzie to legalne i
    okey