  • 81. Data: 2015-05-28 19:16:03
    Temat: Re: W sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta?
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Marcin N"

    A ten, który nie rozpakował - cóż, dalej ma stosy niesprzedanego sprzętu
    na półkach.
    ---
    No właśnie. Ja nie rozumiem jak można nie zauważać, że to otwarcie służy
    sprzedaży. A producenci płacą za umieszczanie towarów na półkach w dużych
    sklepach.

    Bo słuchawki to akurat rodzaj towaru, którego nie da się po
    prostu kupić bez posłuchania.
    ---
    Oczywiście, że się da. Sam to zrobiłem. Nie wydaje się by to sprawdzanie
    towaru w sklepie miało większy sens. Wyjdziesz ze sklepu i Ci się pałąk
    złamie. Okaże się też, że słuchawki np basy podbijają a po dłuższym
    słuchaniu uwierają w małżowinę. Poza tym działają na ładowaniu krócej niż
    dłużej, czyli kilka godzin, których w sklepie nie spędzisz przecież. A sens
    jest taki, że ciągle w prawie inaczej traktuje się zakup w sklepie od zakupu
    poza lokalem, więc trzeba jednak coś sprawdzić by nie pluć sobie w brodę.
    Albo iść do sklepu, w którym akceptuje się zwroty.

  • 82. Data: 2015-05-28 19:18:07
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Liwiusz"

    > A ten, który nie rozpakował - cóż, dalej ma stosy niesprzedanego sprzętu
    > na półkach. Bo słuchawki to akurat rodzaj towaru, którego nie da się po
    > prostu kupić bez posłuchania.

    To raczej twoja nieznajomość tematu - skoro ma na półkach, i nie
    otwiera, to znaczy że się mu sprzedaje, cbdu.
    ---
    Nie, jak ma na półkach to znaczy, że producent zapłacił za to by leżał w
    salonie.

    I to się liczy, a nie jakieś usenetowe teoretyzowanie co ktoś inny "musi".
    ---
    Twoje teoretyzowanie czy czyje ?

  • 83. Data: 2015-05-28 19:30:04
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "RadoslawF"

    1. Naucz się poprawnie cytować.
    ---
    Idź stąd czytać netykietę

  • 84. Data: 2015-05-28 19:36:34
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Jacek"

    > Mają wystawione 10 modeli a 20 innych tylko w pudełkach.
    > Czy jest na nich jakiś hak?
    Ja odpowiem z punktu widzenia sprzedawcy:
    mam do sprzedania 10 typów słuchawek, po 5 par z każdego rodzaju.
    Rozpakowuję 20% opakowań i daję klientowi do sprawdzenia. Tych słuchawek
    nikt już nie kupi, więc u mnie cena wzrasta od razu o 20%.
    ---
    Jak nie kupi ? Wystarczy przecenić np o 30% i nagle nie wzrasta a klienci
    walą drzwiami i oknami :-) Przecież ja chętniej kupię coś w sklepie niż w
    internecie o ile nie będzie jakoś kosmicznie drogie.

    Klient przyjdzie, posłucha, kupi przez internet i potem psioczy, że w
    stacjonarnym sklepie im się we łbach poprzewracało - takie ceny.
    ---
    No i właśnie, producenci zaczynają płacić za wystawienie na półce w salonie.
    I potem masz zakup przez internet z odbiorem w tym salonie, który ktoś tutaj
    tak skrytykował.

  • 85. Data: 2015-05-28 20:27:03
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-05-28 o 19:30, re pisze:

    > 1. Naucz się poprawnie cytować.
    > ---
    > Idź stąd czytać netykietę

    Jak już się nauczysz poprawnie cytować to zapoznaj się
    jeszcze z netykietą.

    Pozdrawiam

  • 86. Data: 2015-05-28 20:29:02
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-05-28 o 19:06, re pisze:

    > Ale dla człowieka nie potrafiącego poprawnie cytować
    > jest to jak widać niezrozumiałe.
    > ---
    > No spierdalaj do mamy

    I to by było tyle na temat twoich argumentów.
    I naucz się wreszcie cytować.

    Pozdrawiam

  • 87. Data: 2015-05-28 20:37:31
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-05-28 o 20:29, RadoslawF pisze:

    > I to by było tyle na temat twoich argumentów.
    > I naucz się wreszcie cytować.

    Po co? Od poprawnego cytowania kretyn nie stanie się mądrym.

    --
    Liwiusz

  • 88. Data: 2015-05-28 21:11:58
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 28.05.2015 o 18:00, Budzik pisze:

    > Niechetnie. Ale:
    > - słuchawki mozesz dac 1 szt na wystawe i przetestuje je ...set osób
    > - a z testowaniem szczoteczki...
    >
    > I tylko to według mnie bylo absurdalne - porównanie do szczoteczki.

    Tylko z tego co zrozumiałem on chce testować nowy, nie rozpakowany
    egzemplarz, a nie jakieś ewentualne pokazowe.

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 89. Data: 2015-05-28 21:13:39
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 28.05.2015 o 13:10, Marcin N pisze:

    > Nie kupiłbym. Nie kupiłbym też takich, których sam nie mogę przetestować.
    >
    > Jak więc proponujesz rozwiązać ten problem? Skupmy się na słuchawkach,
    > nie na samochodach, czy szczoteczkach do zębów.

    Ale to nie jest mój problem, tylko tego co chce wszystko "pomacać" i
    ewentualnie egzemplarze pokazowe mu nie wystarczają.

    Kupuj wysyłkowo, tam gdzie jest możliwość zwrotu lub idź na kompromis i
    szukaj miejsca, gdzie mają egzemplarze pokazowe.

    Sprzedający nie ma obowiązku cię dopieszczać, zwłaszcza powyżej poziomu
    opłacalności.

  • 90. Data: 2015-05-28 22:30:59
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Ja odpowiem z punktu widzenia sprzedawcy:
    > mam do sprzedania 10 typów słuchawek, po 5 par z każdego rodzaju.

    Jak ktos przychodzi wybrac sluchawki, to po czym ma wybrac, po ladnym
    opakowaniu? Jak przeczytal w necie recenzje, opinie, to i w necie kupi.
    Jak idzie do stacjonarnego, to idzie wybrac sam.
    W rp v3.0 przyjelo sie, ze biznes musi zwrocic sie i zarabiac juz
    natychmiast. Stad masowe zjawisko sprzedawania towaru, ktorego sie nie
    ma (w necie), albo wystawianie towaru w blistrach tak, ze nawet
    opisu/instrukcji nie zobaczysz bez otwierania.
    Potem jest wielkie zdziwienie, ze klienci maja wymagania, jakby sie po
    '89 cos zmienilo, albo jakby z jakiegos zachodu przyzwyczajenia przeniesli.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa