  • 121. Data: 2015-06-02 09:02:04
    Temat: Re: OT cytowanie bylo: W sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta?
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-06-01 20:50, RadoslawF pisze:

    > To nie jest dobra metoda.
    > Bo jak wszyscy takim idiotom zaczniemy pobłażać to nie będzie
    > gdzie i z kim porozmawiać w usenecie.
    > To oni się maja dostosować a nie my.

    Z doświadczenia na jednym kanale wiem, że to jest skuteczna metoda, gdy
    ignorowano maksymalnie jednego jegomościa, który nie potrafił się
    zachować, miast go banować, to on się zmienił. Dla takich "gwiazd"
    ignorowanie jest najskuteczniejszą metodą :)

    --
    Kaczus
    http://kaczus.cba.pl

  • 122. Data: 2015-06-02 18:35:18
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-06-02 o 09:02, Tomasz Kaczanowski pisze:

> [...]
    > zachować, miast go banować, to on się zmienił. Dla takich "gwiazd"
    > ignorowanie jest najskuteczniejszą metodą :)

    Ale tutaj jest grupa a nie kanał i ignorowanie się nie sprawdza.
    Na lokalnej grupie gdzie tak próbowano jest teraz pusto.
    Chyba nie o taki efekt nam chodzi.

    Pozdrawiam

  • 123. Data: 2015-06-02 19:25:53
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "RadoslawF"

  • 124. Data: 2015-06-02 23:03:27
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-06-02 o 19:25, re pisze:

    > To nie jest dobra metoda.
    > Bo jak wszyscy takim idiotom zaczniemy pobłażać to nie będzie
> [...]

    Jak już się nauczysz poprawnie cytować to zapoznaj się
    jeszcze z netykietą.

    Pozdrawiam

  • 125. Data: 2015-06-02 23:39:32
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "RadoslawF"

> [...]
    > ---
    > Idź stąd czytać netykietę

    Jak już się nauczysz poprawnie cytować to zapoznaj się
    Za Ciebie ?

    Jeszcze raz: idź stąd czytać tę netykietę

  • 126. Data: 2015-06-03 22:35:51
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

  • 127. Data: 2015-06-04 11:11:00
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "RadoslawF"

> [...]
    > Za Ciebie ?
    >
    > Jeszcze raz: idź stąd czytać tę netykietę

    Jak już się nauczysz poprawnie cytować to zapoznaj się
    Jeszcze raz: idź stąd czytać netykietę a jak przeczytasz to się do niej
    zastosuj i dopiero tutaj wróć dawać innym dobre rady

  • 128. Data: 2015-06-04 13:22:22
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

  • 129. Data: 2015-06-05 13:47:36
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > W przypadku np spozywczych masz racje, w przypadku sklepu RTV ... stali
    > klienci raczej nie istnieja

    Zrazisz 1 klienta, on zrazi 10 innych potencjalnych.
    Zachecisz 1, to moze on kogos przyprowadzi. A moze nie.
    Tak to niestety dziala. Mozna oczywiscie sie tym nie przejmowac, ale to
    jak liczenie na to, ze prawa fizyki w jakims przypadku nie zadzalaja.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 130. Data: 2015-06-06 15:39:29
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 1 Jun 2015, Tomasz Kaczanowski wrote:

    > nie nie - oni to mieli inaczej - zamawiasz i czekasz 2 dni.

    W sumie zrozumiałe, "od ręki" jest dla klienta któremu się spieszy
    i jest skłonny zapłacić za składowanie na sklepie, nie ma powodu
    żeby klient który chce płacić tylko za 100x tańsze składowanie
    na magazynie był równie "cenny" :)

    pzdr, Gotfryd