  • 101. Data: 2015-05-29 16:48:24
    Temat: Re: W sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta?
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-05-28 o 22:46, re pisze:

    > Użytkownik "Liwiusz"

    > Po co? Od poprawnego cytowania kretyn nie stanie się mądrym.
    > ---
    > Od obrażania innych też nie staniesz się

    On nie musi, to tobie zwracają uwagę a ty kreujesz się
    na bezmózgiego idiotę którego to nie wzrusza.

    Pozdrawiam

  • 102. Data: 2015-05-29 16:49:44
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-05-28 o 22:44, re pisze:

    > I to by było tyle na temat twoich argumentów.
    > I naucz się wreszcie cytować.
    > ---
    > Idź stąd czytać netykietę

    Idż stąd lub zacznij poprawnie cytować.
    No chyba że musisz nam udowodnić jakim idiotą jesteś.

    Pozdrawiam

  • 103. Data: 2015-05-29 17:37:47
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Akurat sklep to powinien zaczac zarabiac dosc szybko ...

    Czasy kiedy zarabialo sie szybko na byle czym minely tak mniej wiecej w
    polowie lat '90. Niestety teraz trzeba wiecej popracowac, czesc towaru
    poswiecic jako demo, by przyciagnac klientow. Inaczej nie nalezy sie
    dziwic, ze biznes slabo idzie.
    Nasi biznesmani jeszcze wielu rzeczy nie rozumieja, dziwia sie, ale nie
    wyciagaja wnioskow. Np. czesto slysze, ze ktos nie moze znalezc
    pracownika, ale na pytanie, czy w ogloszeniu podal zarobki, robi wielkie
    oczy.

    > A z drugiej strony - sprzet sie skomplikowal, swiadomie nie wybierzesz.

    Tym bardziej swiadomie.

    > Sluchawek nie dotyczy, ale np telewizora czy telefonu.

    Mowisz, ze kupujesz w ciemno i potem sie okazuje, ze kupiles shit, albo
    najlepsze co moze byc? Ja tam takie sprzety bardziej wybieram, niz Zone;-)

    > I co z tego ze instrukcja bedzie, jak ma 100 stron. Zreszta coraz
    > czesciej ma 20 stron i nic nie wyjasnia.

    Czasem nawet wiecej, ale jak masz sie dowiedziec, czy np. kamera ma te
    funkcje, na ktorej Ci najbardziej zalezy? Dokladne parametry zamiast
    marketingowego belkotu tez sa dla mnie istotne, a to mozna znaleźć
    zwykle na koncu instrukcji.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 104. Data: 2015-05-29 20:08:27
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "RadoslawF"

  • 105. Data: 2015-05-30 11:20:07
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 26 May 2015, Liwiusz wrote:

    > Albo znaleźć sklep, gdzie posłuchać można.

    Problemem staje się chyba właśnie fakt, że sklepy znane z ksywy
    "miejska macalnia" :P same zauważają problem, że owszem,
    klient przyjdzie, posłucha, powie że mu nie pasuje a kupi
    "taniej przez net".

    BTW: trochę mnie dziwiło, że nie ma ofert "odpłatne testowanie".
    Ale już natknąłem się na taką aukcję allegro - po prawdzie
    (na razie?) w kategorii "wąskospecjalistycznej", ale zorganizowaną
    bardzo prosto.
    Towar do *wypożyczenia*.
    Wypożyczający może następnie ten towar kupić.
    Nic tylko czekać aż się upowszechni :|

    pzdr, Gotfryd

  • 106. Data: 2015-05-30 11:33:13
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 27 May 2015, Tomasz Kaczanowski wrote:

    > To wtedy u niego nie kupię. ani do sklepu nie wejdę by rozważyć zakup.

    No widzisz.
    A Marcina by taki model prawdopodobnie urządzał.
    Sądzę, że nie tylko (Jego).
    Może i sam bym raz czy drugi skorzystał.
    Sprawa byłaby rozwiązana elegancko i ku zadowoleniu wszystkich:
    klient mógłby sobie "kupić w sieci", ale pewnie by już na siłę tych
    "sieciowych" ofert mniej szukał, choćby mając na względzie kłopot
    z ewentualną reklamacją, a sklep jakby co miałby już z czego zacząć
    składać na bonus do sprzedaży "macanego" sprzętu, więc detaliczna
    cena początkowa mogłaby być bez kombinowania z narzutem który ma
    wystarczyć na owe opusty.
    A klienci tacy jak Ty dalej mogliby przecież iść do "sklepów
    z lepszą obsługą", nijak nie namawiam do ich zamykania ;)

    > Cóż, do sklepów z kiepską obsługą, choćby mieli najlepsze ceny nie chodzę.

    Zależy od definicji "kiepskości obsługi", bo z jednej strony wczoraj
    > pół godziny przebierałem w obudowach do pecetów (fakt że o porze
    dziury w sprzedaży, koło południa), z drugiej fakt że sklep każe
    "każdemu płacić za zachcianki" (czytaj: płatność kartą pozbawia
    drobnego "domyślnego opustu") uważam za... plus :>

    pzdr, Gotfryd

  • 107. Data: 2015-05-30 12:10:24
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-05-30 o 11:20, Gotfryd Smolik news pisze:

    > Towar do *wypożyczenia*.
    > Wypożyczający może następnie ten towar kupić.
    > Nic tylko czekać aż się upowszechni :|

    A to nie był po prostu jakiś sposób na ominięcie prowizji allegro
    naliczanej od ceny aukcji?

    --
    Liwiusz

  • 108. Data: 2015-05-30 13:45:11
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 30 May 2015, Liwiusz wrote:

    > A to nie był po prostu jakiś sposób na ominięcie prowizji allegro
    > naliczanej od ceny aukcji?

    Mógłby być, ale podejrzewam że celem było również uniknięcie
    odsyłania wte i wewte celem pomacania - chodziło o instrument
    muzyczny (kategoria "lutniczy", nie "seryjny fabryczny").

    pzdr, Gotfryd

  • 109. Data: 2015-05-30 15:51:54
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

  • 110. Data: 2015-05-31 22:41:31
    Od: g...@s...invalid (Gof)

    Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> wrote:

    > ekspres do kawy - zobaczyłem w ulotce, ze ma dobra cenę, pojechałem do
    > sklepu i zonk - tam 40% droższy, pytam obsługi - dowiaduję się, że jeśli
    > zamówię z odbiorem w sklepie to zapłacę 40% taniej, jeśli chcę kupić od
    > ręki, to będzie drożej

    Wyciagasz smartfona, zamawiasz online i odbierasz...

    --
    "qui hic minxerit aut cacaverit, habeat deos superos et inferos iratos"
    http://www.chmurka.net/