eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoW sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta? › Re: W sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta?
    From: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: W sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak
    grają - czy to kpina z klienta?
    Date: Fri, 29 May 2015 17:37:47 +0200

    Powitanko,

    > Akurat sklep to powinien zaczac zarabiac dosc szybko ...

    Czasy kiedy zarabialo sie szybko na byle czym minely tak mniej wiecej w
    polowie lat '90. Niestety teraz trzeba wiecej popracowac, czesc towaru
    poswiecic jako demo, by przyciagnac klientow. Inaczej nie nalezy sie
    dziwic, ze biznes slabo idzie.
    Nasi biznesmani jeszcze wielu rzeczy nie rozumieja, dziwia sie, ale nie
    wyciagaja wnioskow. Np. czesto slysze, ze ktos nie moze znalezc
    pracownika, ale na pytanie, czy w ogloszeniu podal zarobki, robi wielkie
    oczy.

    > A z drugiej strony - sprzet sie skomplikowal, swiadomie nie wybierzesz.

    Tym bardziej swiadomie.

    > Sluchawek nie dotyczy, ale np telewizora czy telefonu.

    Mowisz, ze kupujesz w ciemno i potem sie okazuje, ze kupiles shit, albo
    najlepsze co moze byc? Ja tam takie sprzety bardziej wybieram, niz Zone;-)

    > I co z tego ze instrukcja bedzie, jak ma 100 stron. Zreszta coraz
    > czesciej ma 20 stron i nic nie wyjasnia.

    Czasem nawet wiecej, ale jak masz sie dowiedziec, czy np. kamera ma te
    funkcje, na ktorej Ci najbardziej zalezy? Dokladne parametry zamiast
    marketingowego belkotu tez sa dla mnie istotne, a to mozna znaleźć
    zwykle na koncu instrukcji.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa