  • 1. Data: 2006-08-25 11:24:17
    Temat: VAT 0% i sprzedaż dla szkoly
    Od: "LEHKO" <lehko@WYWAL_TO_wp.pl>

    Witam

    Mam okazję sprzedać trochę sprzętu komputerowego dla szkoły i mam takie
    pytanko jak to jest z tym VAT'em. Ja kupuje w hurtowni za cenę brutto,
    sprzedaje dla szkoły z 0% i potem chyba US mi zwraca. Wiecie może coś więcej
    na ten temat, ile czasu musze czekać na ten zwrot jakie formalności muszę
    dopełnić. Bardzo proszę o wszelkie sugestie czy linki w tym temacie. Z góry
    dziękuję i pozdrawiam.

  • 2. Data: 2006-08-29 07:13:29
    Temat: Re: VAT 0% i sprzedaż dla szkoly
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    LEHKO wrote:

> [...]
    > jakie formalności muszę dopełnić. Bardzo proszę o wszelkie sugestie
    > czy linki w tym temacie. Z góry dziękuję i pozdrawiam.

    NTG
    pl.soc.prawo.podatki