  • 1. Data: 2006-08-25 10:01:13
    Temat: Dlaczego? Seria KRUK
    Od: ELCO <t...@n...pisz.pl>

    Lub inne firmy smieszno-windykacyjne wysylaja wszystkie dokumenty
    zwyklym listem, a nie poleconym? Przeciez poczta gubi tyle listow, tyle
    listow ginie i nie dochodzi do mnie (zawsze dra mi sie w rekach, bez
    otwierania i czytania).
    Jaki oni maja dowod ze przeczytalem lub odebralem ten list?

  • 2. Data: 2006-08-25 10:07:54
    Temat: Re: Dlaczego? Seria KRUK
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    ELCO napisał(a):
    > Jaki oni maja dowod ze przeczytalem lub odebralem ten list?

    a po co im ten dowód?

    KG

  • 3. Data: 2006-08-25 10:08:59
    Od: Piotrek Roczniak <p...@r...net>

    Dnia 25.08.2006 ELCO <t...@n...pisz.pl> napisal/a:
    > Lub inne firmy smieszno-windykacyjne wysylaja wszystkie dokumenty
    > zwyklym listem, a nie poleconym?

    Bo taniej.

    > Przeciez poczta gubi tyle listow, tyle

    Ginie.

    > listow ginie i nie dochodzi do mnie (zawsze dra mi sie w rekach, bez
    > otwierania i czytania).
    > Jaki oni maja dowod ze przeczytalem lub odebralem ten list?

    Żaden. A gdyby mieli to co? Nie są sądem, prokuraturą, ani wogóle żadną
    instytucją. Te listy to zwykłe straszaki bez skutków prawnych.

    --
    Piotrek
    [...] Czytanie prla to jak paranoja na zamowienie [...]

  • 4. Data: 2006-08-25 12:35:44
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl>

    Użytkownik "ELCO" <t...@n...pisz.pl> napisał

> [...]
    > i czytania).
    > Jaki oni maja dowod ze przeczytalem lub odebralem ten list?

    Wlasnie chodzi o to, aby takiego dowodu nie bylo. :)
    Bo takie firmy windykacyjne nic nie moga.

    Neko

  • 5. Data: 2006-08-25 12:58:05
    Od: "ELCO" <t...@n...pisz.pl>

    > Wlasnie chodzi o to, aby takiego dowodu nie bylo. :)
    > Bo takie firmy windykacyjne nic nie moga.
    >
    > Neko

    Ale ich wyczulem :) Przed chwila dzwonil pan z firmy kRUK.

    Powiedzialem ze nie bede rozmawial z firmami KRZAK :)
    Wiecie jak sie oburzyl? Zaczal na mnie krzyczec ze firma kRUK
    a nie zadna KRZAK :D He he.. Podnioslem mu cisnienie.
    Spytal kiedy mam zamiar splacic zadluzenie - ja na to ze wcale!
    No to kierujemy sprawe do sadu? Prosze bardzo :)
    Do widzenia...

    Bardzo mila rozrmowa... Odprezajaca. Polecam :)

  • 6. Data: 2006-08-25 12:59:49
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl>

> [...]

    > Spytal kiedy mam zamiar splacic zadluzenie - ja na to ze wcale!
    > No to kierujemy sprawe do sadu? Prosze bardzo :)

    Brawo! :)
    Milo mi slyszec takie informacje, naprawde. :))

    Neko

  • 7. Data: 2006-08-25 13:02:25
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl>

    Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl> napisał

    > Brawo! :)
    > Milo mi slyszec takie informacje, naprawde. :))

    Podoba mi sie ten KRZAK. Jesli pozwolisz, pozwole
    sobie ten tekst wykorzystac przy najblizszej nadazajacej
    sie okazji. :)

    Neko

  • 8. Data: 2006-08-25 13:05:39
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 25 sierpnia 2006 14:59
    (autor Neko
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <ecmsd6$1l1$1@nemesis.news.tpi.pl>):

    > Brawo! :)
    > Milo mi slyszec takie informacje, naprawde. :))

    Hm... Bardzo miło. Zwłaszcza jak się jest takim gościem, co musi sprzedać
    nerkę, bo jakiś ****** nie chce płacić długów.

    --
    Jego Ponurość Tristan

  • 9. Data: 2006-08-25 13:11:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    ELCO wrote:

    > Spytal kiedy mam zamiar splacic zadluzenie - ja na to ze wcale!

    Błąd. Prawidłowa odpowiedź brzmi: "Jaki dług? Nie mam żadnego długu..."

  • 10. Data: 2006-08-25 13:28:06
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl>

    Użytkownik "Tristan" <n...@s...pl> napisał

    > Hm... Bardzo miło. Zwłaszcza jak się jest takim gościem, co musi sprzedać
    > nerkę, bo jakiś ****** nie chce płacić długów.

    Dlugi splaca sie wierzycielom, a nie smiesznym firemkom
    typi Krzak, pfu... Kruk i innym tworom.

    Neko