  • 31. Data: 2014-12-25 17:54:40
    Temat: Re: Użytek własny
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2014-12-25 o 02:19, Marek pisze:

    > policja
    >
    > Czy te naloty faktycznie były czy to też jedynie był element propagandy
    > medialnej?

    Naloty były.
    Ale dotyczyły osób które ściągały programy wymuszającymi
    równoczesne udostępnianie co już jest karalne.

    Pozdrawiam

  • 32. Data: 2014-12-25 17:56:18
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2014-12-25 o 15:19, the_foe pisze:

    > jest dopisek "wszystkie prawa zastrzeżone".

    I uważasz że dotyczy to sposobu czytania danego dzieła ?

    Pozdrawiam

  • 33. Data: 2014-12-25 22:57:20
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "mz"

    Widzę na chomiku masę książek o różnej tematyce. Wśród opisów widzę tekst,
    że w Polsce można pobierać książki, filmy itd pobierać na własny użytek.
    Tzn. przeczytać i później skasować. Nie wolno mi rozpowszechniać. Czy to
    prawda ? Jeśli tak to jaka jest podstawa prawna ? Mogę pobrać sobie książkę
    lub film przeczytać lub obejrzeć a później go skasować ?
    ---
    "
    Oddział 3 Dozwolony użytek chronionych utworów
    Art. 23.
    1. Bez zezwolenia twórcy wolno nieodpłatnie korzystać z już
    rozpowszechnionego utworu w zakresie własnego użytku osobistego. ...

    2. Zakres własnego użytku osobistego obejmuje korzystanie z pojedynczych
    egzemplarzy utworów przez krąg osób pozostających w związku osobistym, w
    szczególności pokrewieństwa, powinowactwa lub stosunku towarzyskiego.
    Art. 77. Do programów komputerowych nie stosuje się przepisów ... art. 23,
    "

  • 34. Data: 2014-12-26 03:14:18
    Od: "Moonsky" <g...@w...pl>

    "mz" <l...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > prawda ? Jeśli tak to jaka jest podstawa prawna ? Mogę pobrać sobie książkę
    > lub film przeczytać lub obejrzeć a później go skasować ?

    W Polsce, 600 lat temu wynaleziono drukarnie, potem drukowano książki i robią to do
    tej pory. Nikomu nie przyszło do głowy, żeby karać za pożyczenie książki, ale jakimś
    żydowskim cudem pożyczenie, czy "pobranie" filmu to już zbrodnia.
    Niech się nauczą jak ciąć koszty, skurwysyny, a nie jak jebać ludzi z kasy.
    M.

  • 35. Data: 2014-12-26 10:42:54
    Od: Moonsky <j...@j...serwer>

    begin o nicku Moonsky napisał(a) na pl.soc.prawo następujące bzdety:

    > W Polsce, 600 lat temu wynaleziono drukarnie

    No pacz pan, jaka ta Polska genialna.
    > ale jakimś żydowskim cudem pożyczenie, czy "pobranie"
    > filmu to już zbrodnia. Niech się nauczą jak ciąć koszty, skurwysyny, a nie
    > jak jebać ludzi z kasy. M.
    Sam robisz wszystko, by jebać ludzi z kasy na wszystkie możliwe sposoby i
    jeszcze ci mało? Musisz kraść filmy?
    No i zacznij w tej swojej DG używać legalnego oprogramowania.

    M.

  • 36. Data: 2014-12-26 11:38:40
    Od: poszukiwacz <o...@g...com>

    RadoslawF wrote:
    > Ale dotyczyły osób które ściągały programy wymuszającymi
    > równoczesne udostępnianie co już jest karalne.

    Apropo. Może znasz klienta sieci torrent takiego który nie
    dawałby dowodów rozpowszechniania tego co się jednocześnie pobiera?

  • 37. Data: 2014-12-26 11:50:38
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "poszukiwacz" <o...@g...com> napisał w wiadomości

    > Apropo. Może znasz klienta sieci torrent takiego który nie dawałby
    > dowodów rozpowszechniania tego co się jednocześnie pobiera?

    A najlepiej, żeby nie rozpowszechniał :-)

  • 38. Data: 2014-12-26 13:42:22
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2014-12-26 o 11:38, poszukiwacz pisze:

    > Apropo. Może znasz klienta sieci torrent takiego który nie dawałby
    > dowodów rozpowszechniania tego co się jednocześnie pobiera?

    kazdy z włączonym proxy

    --
    @foe_pl

  • 39. Data: 2014-12-26 20:28:21
    Od: "Moonsky" <g...@w...pl>

    "Moonsky" <j...@j...serwer> wrote in message

    > No pacz pan, jaka ta Polska genialna.

    No, ciekawe, za ile kupili licencję od Niemców?
    Ukradli więc! Nie?

    A nawiasem mówiąc można okraść złodzieja z łupu?
    Można na ochotnika dać się wydymać z kasy, ale uważać to za właściwe postępowanie to
    niezła głupota.
    I nie zaczynaj z insynuacjami, mały siurze.

    M.

  • 40. Data: 2014-12-26 23:23:44
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Apropo. Może znasz klienta sieci torrent takiego który nie dawałby
    > dowodów rozpowszechniania tego co się jednocześnie pobiera?

    Nic nie wiem aby taki istniał, kiedyś uważano że gwarantuje
    to każdy klient. Tylko serwery FTP lub www jak omawiany to już
    chomik.