  • 1. Data: 2014-12-18 22:51:26
    Temat: wyegzekwowanie dokonczenia uslugi przez zleceniobiorce
    Od: p...@g...com

    Witajcie

    W jaki sposob najlepiej moge wyegzekwowac dokonczenie prac zwiazanych z wykonaniem
    mebli kuchennych na wymiar.
    Meble nie zostaly skonczone, brakuje frontow i niektore dzialaja wadliwie.
    Mam umowe wraz z projektem na podstawie ktorego mozna stwierdzic ze to co zostalo
    zrobione nie jest zgodne z tym co zostalo zapisane w umowie i wyrysowane w projekcie.
    Mam smsy, emaile bilingi telefoniczne ze zleceniobiorca nie odbiera telefonu.
    Wplacilem calosc pieniedzy w dobrej wierze, ze prace zostana dokonczone, ale nie
    zostaly.

    W jaki sposob najlepiej wyegzekwowac od zleceniobiorcy wykonanie prac.

    dziekuje za informacje

  • 2. Data: 2014-12-18 23:00:07
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-12-18 22:51, p...@g...com pisze:
> [...]
    zostaly.

    > W jaki sposob najlepiej wyegzekwowac od zleceniobiorcy wykonanie prac.

    Wyznaczyć termin ich wykonania, a następnie wynająć inną ekipę i
    dochodzić odszkodowania.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2014-12-18 23:47:33
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik

[...]

    ---
    Najlepiej byłoby mu wytłumaczyć fizycznie, ale jak chodzi Ci o działania
    prawne to wyznacz mu na piśmie termin na dokończenie, zagroź w nim
    odstąpieniem od umowy i pomódl się by to go przekonało bo inaczej możesz się
    namachać a nic sensownego nie osiągnąć.

  • 4. Data: 2014-12-19 23:43:35
    Od: p...@g...com

    On Thursday, December 18, 2014 11:47:34 PM UTC+1, re wrote:
> [...]
    > prawne to wyznacz mu na piśmie termin na dokończenie, zagroź w nim
    > odstąpieniem od umowy i pomódl się by to go przekonało bo inaczej możesz się

    dzieki wszystkim za informacje.
    Ciekaw jestem jeszcze w jaki sposob moge udowodnic ze nie skonczyl prac, bo przeciez
    on moze sie zapierac ze skonczyl. Czy to co widac mozna uznac za dowod.

  • 5. Data: 2014-12-19 23:48:45
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-12-19 23:43, p...@g...com pisze:

    > dzieki wszystkim za informacje.
    > Ciekaw jestem jeszcze w jaki sposob moge udowodnic ze nie skonczyl prac, bo
    przeciez on moze sie zapierac ze skonczyl. Czy to co widac mozna uznac za dowod.

    Pewnie nie ma protokołu końcowego odbioru robót.

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2014-12-20 13:25:43
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik <p...@g...com> napisał

    > Ciekaw jestem jeszcze w jaki sposob moge udowodnic ze nie skonczyl
    > prac, bo przeciez on moze sie zapierac ze skonczyl. Czy to co widac
    > mozna uznac za dowod.

    Możesz sporządzić wykaz braków i usterek i wysłać (poleconym) do
    wykonawcy wraz z żądaniem ich usunięcia w zakreślonym terminie (np. 14
    dni). Jeśli on by uważał, że wszystko jest w porządku to powinien tak
    odpisać. Brak odpowiedzi działa na jego niekorzyść.
    Ponadto możesz zrobić dokumentację fotograficzną.