  • 1. Data: 2004-10-14 10:39:49
    Temat: zakładanie firmy
    Od: "zlotowinfo" <a...@j...pl>

    Na początku działalności chcę założyć firmę na rodzica rencistę - nie bedąc
    pracownikiem - i pracować w firmie jakoby pomagając rodzicom.

    Czy sytuacja taka jest zgodna z prawem?
    Jeśli tak to jakie są koszta związane z podatkami i zusami.

    --
    panel.4.pl - startowka zrobiona do kafejki internetowej w której pracuje
    www.zsoft.prv.pl - darmowe programy w sieci, najlepsze w danej kategorii

  • 2. Data: 2004-10-14 19:22:40
    Temat: Re: zakładanie firmy
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "zlotowinfo" <a...@j...pl> napisał w wiadomości

    > Czy sytuacja taka jest zgodna z prawem?

    Nie jest i stanowi przejaw tzw. firmanctwa. Jest nawet przestepstwem. Z tym,
    że w tym wypadku najprawdopodobniej niemożliwego do udowodnienia, ale to
    inna sprawa.

  • 3. Data: 2004-10-16 17:57:15
    Od: "zlotowinfo" <a...@j...pl>

    > Nie jest i stanowi przejaw tzw. firmanctwa. Jest nawet przestepstwem. Z
    tym,
    > że w tym wypadku najprawdopodobniej niemożliwego do udowodnienia, ale to
    > inna sprawa.
    jakie beda wówczas są koszty związane z podatkami i zusami