  • 1. Data: 2004-10-14 11:02:23
    Temat: Czy pracodawca moze naliczyc ZUS od ekwiwalentu za paliwo
    Od: "Patryk" <p...@o...mila.edu.pl>

    Witam
    Pytanie dotyczy mojej tesciowej. Pracuje ona na poczcie jako listonosz.
    Ostatnio zakomunikowano wszystkim pracownikom ze bedzie odliczany ZUS od
    ekwiwalentu ktory otrzymuja za wyjezdzone paliwo. Czy jest do zgodne z
    prawem ?

    Patryk

  • 2. Data: 2004-10-16 19:10:22
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 14 Oct 2004, Patryk wrote:
    [...]
    >+ Ostatnio zakomunikowano wszystkim pracownikom ze bedzie odliczany ZUS od
    >+ ekwiwalentu ktory otrzymuja za wyjezdzone paliwo.

    Proponuję grupę .podatki: ZUS to najczęściej wałkowany parapodatek :[
    A z oskładkowaniem ZUS było tyle zamieszania że tylko ktoś kto
    "ma to ciagle na głowie" będzie wiedział.

    pozdrowienia, Gotfryd