  • 1. Data: 2004-10-14 10:50:56
    Temat: Jak zmusic ZUS....
    Od: "Andrzej Izworski" <i...@b...ia.agh.edu.pl>

    Witam,

    Prosze o porade w takiej sprawie:
    moje dane osobowe ulegly w ZUSie cudownemu rozmnozeniu.
    Kiedys zostaly zle wczytane i od tej pory mam tam dwa konta "emerytalne".
    ZUS o tym doskonale wie (stosowna wymiana pism) i prowadzi od roku
    "intensywne prace informatyczne" celem scalenia owych kont.
    Problem w tym, ze skladki z jednego konta sa widoczne i uwzgledniane we
    wszystkich zestawieniach a drugie gromadza sie w jakiejs ZUSowskiej "czarnej
    dziurze".
    Skoro "intensywne prace informatyczne" trwaja juz ponad rok, to moga sie
    pewnie
    przeciagnac jeszcze jakies 30 lat a moze i dluzej.
    Jak zmusic ZUS do aktywniejszego dzialania? Czy mozna im czyms zagrozic?
    Zlozeniem pozwu? Jezeli tak, to gdzie?
    Wielkie dzieki za ewentualna podpowiedz!
    Andrzej Izworski

  • 2. Data: 2004-10-16 19:08:17
    Temat: Re: Jak zmusic ZUS....
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 14 Oct 2004, Andrzej Izworski wrote:
    [...]
    >+ Jak zmusic ZUS do aktywniejszego dzialania? Czy mozna im czyms zagrozic?
    >+ Zlozeniem pozwu? Jezeli tak, to gdzie?

    JEŚLI gdzieś - to IMHO w WSA (Wojewódzki Sąd Admnistracyjny).
    Pytanie brzmi: "o co".
    Może rozmnóż pytanie :) (crosspost ? - ja jestem za mimo że
    'nie należy' :]) na .podatki... ZUS to parapodatek jakby nie
    było !

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2004-10-16 19:37:25
    Od: "ainek" <a...@a...com>

    > Jak zmusic ZUS do aktywniejszego dzialania? Czy mozna im czyms zagrozic?
    1) Rozmawiajac w ZUSie z pracownikami, zbieraj ich nazwiska...
    2) Udaj sie do Gazety Wyborczej, Dziennika Zachodniego, Superexpressu -
    bardzo ciekawy temat na artykul
    mysle ze zadziala...