  • 11. Data: 2017-12-14 16:06:41
    Temat: Re: Uzasadnienia
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14-12-17 o 12:49, J.F. pisze:

    > Jak tak mozna - sadowi cos sie nie podoba, ale nie napisze dokladnie co.
    > Tak to mozna do u* smierci pozew odrzucac :-P

    Sąd powinien przywalić jeszcze wnoszącej grzywnę za obrazę sądu. Powinna
    podziękować, że tego sędzia nie uczynił.

  • 12. Data: 2017-12-14 16:22:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    et...
    Dnia Thu, 14 Dec 2017 13:37:52 +0100, Wojtek napisał(a):
    >Być może a nawet na pewno. Podobno słowo "kobieta" było kiedyś
    >obelżywe.
    >Ale nie na tyle szybko by w danej chwili nie było jasne dla dowolnego
    >osobnika co jest dopuszczalne a co nie.

    Bo patrzysz krotkowzrocznie.
    Sad oddala pozew, albowiem zawiera wyrazy wulgarne.
    Kupujesz wiec slownik, sprawdzasz wszystkie wyrazy - nie zawiera.
    Piszesz wiec odwolanie, ze zadnych wulgarnych wyrazow twoj pozew nie
    zawiera.

    A co sad na to ? Oddala, bo zawiera. Ale nie powie jakie.
    I jak dlugo bedzie to trwalo ?
    Az zrozumiesz, ze twoj pozew jest niepożądany :-)

    Zajebista uwaga.
    A teraz sprawdz w slowniku :-P

    J.

  • 13. Data: 2017-12-14 16:45:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...
    W dniu 14-12-17 o 12:49, J.F. pisze:

    >Sąd powinien przywalić jeszcze wnoszącej grzywnę za obrazę sądu.
    >Powinna
    >podziękować, że tego sędzia nie uczynił.

    Z tym, ze epitety nie byly kierowane do sądu - tzn nie odnosily sie do
    sadu, a do pozwanego.
    Wiec mam watpliwosci czy tak mozna.

    Za to ... czy pozwany nie moze sie czuc obrazony ?

    J.

  • 14. Data: 2017-12-14 16:57:13
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14-12-17 o 16:45, J.F. pisze:

    > Z tym, ze epitety nie byly kierowane do sądu - tzn nie odnosily sie do
    > sadu, a do pozwanego.
    > Wiec mam watpliwosci czy tak mozna.
    > Za to ... czy pozwany nie moze sie czuc obrazony ?

    Osobiście uważam, że użycie takich epitetów bez uzasadnionej
    konieczności - powiedzmy zacytowania - jest obrazą sądu. Dla zasady
    przysunął bym 200 zł grzywny.

  • 15. Data: 2017-12-14 17:08:36
    Od: Wojtek <w...@o...pl>

    > Dla zasady
    > przysunął bym 200 zł grzywny.

    A nie byłoby lepiej, gdyby sąd - rozumiejąc emocje powódki - pouczył, że
    nie należy używać wulgaryzmów a następnie skupił się na stronie
    merytorycznej pozwu?
    Bo chyba zadaniem sądu jest rozpatrzenie problemu, wydanie
    sprawiedliwego wyroku a nie nakręcanie emocji powódki.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 16. Data: 2017-12-14 17:16:54
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 14 Dec 2017 16:22:19 +0100, J.F. napisał(a):

> [...]
    > Kupujesz wiec slownik, sprawdzasz wszystkie wyrazy - nie zawiera.
    > Piszesz wiec odwolanie, ze zadnych wulgarnych wyrazow twoj pozew nie

    I tu popełniasz błąd. Albowiem sąd, kiedy pozew nie będzie zawierał
    wulgarnych wyrazów, nie oddali go. A jeśli twierdzisz że jest inaczej,
    przedstaw mechanizm społeczny który powoduje że w sytuacji kiedy jest
    wybór niczzym niezagrożony, większość dokona nieetycznego wyboru.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 17. Data: 2017-12-14 17:19:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    net...

    >I tu popełniasz błąd. Albowiem sąd, kiedy pozew nie będzie zawierał
    >wulgarnych wyrazów, nie oddali go.

    A skad ta pewnosc ?

    > A jeśli twierdzisz że jest inaczej,
    >przedstaw mechanizm społeczny który powoduje że w sytuacji kiedy jest
    >wybór niczzym niezagrożony, większość dokona nieetycznego wyboru.

    A jak pozwana bedzie zona sedziego ?
    Albo minister tzw sprawiedliwosci ?

    J.

  • 18. Data: 2017-12-14 17:25:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...
    W dniu 14-12-17 o 16:45, J.F. pisze:

    >Osobiście uważam, że użycie takich epitetów bez uzasadnionej
    >konieczności - powiedzmy zacytowania - jest obrazą sądu.

    Ale mowimy o "gdzie sad, k*, widzi wyrazy wulgarne w poprzednim
    pismie" czy
    o "ten glupi ch* pozyczyl 1000 zl i nie chce oddac" ?

    >Dla zasady przysunął bym 200 zł grzywny.

    Ale pozew przyjal ? :-)

    Poza tym ... czy powyzsze 200zl nie narusza mojego prawa do posiadania
    pogladow ?
    A nawet ich gloszenia :-)

    J.

  • 19. Data: 2017-12-14 18:12:51
    Od: ń <ń@ń.ń>

    A jak złożysz skargę na sąd (z życia, na kopercie była sygnatura sprawy S, sąd
    odmówił przyjęcia listu od listonosza i w ten sposób ukręcił łeb sprawie twierdząc,
    że nie otrzymał pisma i co sądowi zrobisz).

    -----

  • 20. Data: 2017-12-14 18:14:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.12.2017 o 17:19, J.F. pisze:

    > A jak pozwana bedzie zona sedziego ?
    > Albo minister tzw sprawiedliwosci ?

    Może nie sprawiedliwości, ale agencja rządowa. Będę relacjonował, choć
    wulgaryzmów w pozwie nie zamieściłem, to się należą;)

    BTW. Kiedyś kolega przyłapany na paleniu szlugów w szkole został skazany
    na usunięcie wszelkich wulgarnych napisów w kiblu, który był miejscem
    przestępstwa. Jako łebski facet powycierał pierwsze litery, twierdząc,
    że urwa czy ebać nie noszą znamion wulgarności. Po słowie ebać usunął
    nawet pierwszą literę ksywy pewnego nauczyciela, który w myśl napisu
    miał być ebany. Przy czym twardo stał na stanowisku, że chuja się pisze
    przez cecha, i jak jakiś nieuk napisał huj, to widocznie miał coś innego
    na myśli, o ile na ścianie bloku mógł jakiś tępy przygłup tak napisać
    bezwiednie, to w liceum bądź co bądź ogólnokształcącym inteligencja
    powinna wiedzieć, jak się wzmiankowane słowo pisze. Dyrektor
    "odbierający" pracę tłumaczenie uznał i rozbawiony podziękował za dobrą
    robotę;)

    Shrek