  • 21. Data: 2017-12-14 20:12:14
    Temat: Re: Uzasadnienia
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nieprawda. Napisano wyraźnie - masz usunąć wulgaryzmy. Jak ktoś nie wie
    > co jest a co nie, niech sobie wynajmie radcę prawnego.

    No dobra - jak już jesteśmy na grupie prawnej i uważasz, że to
    oczywiste, to czy gdybym nazwał w pozwie policjantów prewencji
    "kulsonami jechanymi" to byłby wulgaryzm czy nie? Wszak sama policja
    zachęca do wstępowania w szeregi gangu Kulsona, a Kulson, który jechał
    milicyjną suką jest u nich lokalnym celebrytą, więc chyba nie?

    Shrek

  • 22. Data: 2017-12-14 20:45:09
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 14 Dec 2017 20:12:14 +0100, Shrek napisał(a):

    > No dobra - jak już jesteśmy na grupie prawnej i uważasz, że to
    > oczywiste, to czy gdybym nazwał w pozwie policjantów prewencji
    > "kulsonami jechanymi"

    Jest takie powiedzenie - jak nie wiesz jak się zachować, zachowaj się
    przyzwoicie. A teraz sam sobie odpowiedz co jest a co nie jest
    przyzwoite.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 23. Data: 2017-12-14 20:52:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Jest takie powiedzenie - jak nie wiesz jak się zachować, zachowaj się
    > przyzwoicie.

    To tylko część prawdy. Po pierwsze dotyczy to "domyślnych" stosunków -
    domyślnie mam się zachowywać przyzwoicie zarówno w stosunku do
    prezydenta jak i sprzątaczki czy policjanta. Potem zachodzą różne
    zdażenia i moge dojść do wniosku, że na muj szacunek z tej grupy
    zasługuje jedynie sprzątaczka - wolno mi mieć taki pogląd? No chyba tak.
    Po drugie nie rozmawiamy o tym, co wydaje się oczywiste, a o tym jak to
    wygląda z punktu widzenia prawa. I tak nazwanie policjanta kulsonem jak
    najbardziej nijak nie jest wulgaryzmem. Niech policjant ma pretensję do
    swojego zwierzchnika. On zrobił z niego kulsona.

    > A teraz sam sobie odpowiedz co jest a co nie jest
    > przyzwoite.

    Jak wyżej. "we didn't start the fire".

    Shrek

  • 24. Data: 2017-12-14 23:53:52
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2017-12-14, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "Robert Tomasik" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    > W dniu 14-12-17 o 12:49, J.F. pisze:
    > Z tym, ze epitety nie byly kierowane do sądu - tzn nie odnosily sie do
    > sadu, a do pozwanego.
    > Wiec mam watpliwosci czy tak mozna.

    Ale to raczej nie chodzi o zwyzywanie sędziego a o naruszenie powagi
    instytucji.

    --
    Marcin

  • 25. Data: 2017-12-15 06:48:49
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 14 grudnia 2017 20:12:08 UTC+1 użytkownik Shrek napisał:

    > No dobra - jak już jesteśmy na grupie prawnej i uważasz, że to
    > oczywiste, to czy gdybym nazwał w pozwie policjantów prewencji
    > "kulsonami jechanymi" to byłby wulgaryzm czy nie?

    A nie potrafisz napisać pozwu bez używania takich określeń?
    jak nie to już radzono- wynajmij prawnika on sobie poradzi.

  • 26. Data: 2017-12-15 07:04:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.12.2017 o 06:48, Kris pisze:

    > A nie potrafisz napisać pozwu bez używania takich określeń?
    > jak nie to już radzono- wynajmij prawnika on sobie poradzi.

    Potrafię i nawet napisałem. Piszę o tym jakoby było to takie oczywiste,
    czym wulgaryzmy są.

    Shrek

  • 27. Data: 2017-12-15 07:51:58
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    > Osobiście uważam, że użycie takich epitetów bez uzasadnionej
    > konieczności - powiedzmy zacytowania - jest obrazą sądu. Dla zasady
    > przysunął bym 200 zł grzywny.

    przypomniała mi się scena kamieniowania z Żywota Brajana :)

    --
    http://zrzeda.pl