  • 1. Data: 2017-12-13 12:07:54
    Temat: Jednak był wyciek- komornik i jego ludzie handlowali danymi
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    A do tej pory mówili, że wycieku nie było i komornicy ściągali dane
    tylko na swoje potrzeby.

    5340,aresztowany-komornik-i-jego-ludzie-handlowali-d
    anymi-tysiecy.html#MTstream

    Aresztowany komornik i jego ludzie handlowali danymi tysięcy dłużników.
    Windykatorzy mieli raj
    dafa, IAR 13.12.2017 09:48

    ABW zatrzymała cztery osoby związane z nieuprawnionym pobieraniem danych
    z bazy PESEL. Wśród zatrzymanych jest komornik sądowy prowadzący w
    Warszawie kancelarię.
    [....]

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2017-12-13 12:43:55
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-12-13 o 12:07, Miroo pisze:
> [...]
    >
    > ABW zatrzymała cztery osoby związane z nieuprawnionym pobieraniem danych
    > z bazy PESEL. Wśród zatrzymanych jest komornik sądowy prowadzący w

    O k... To komornik Rafał Wojtyna. z warszawskiej Woli, BARDZO aktywny w
    licytacjach ruchomości. Przez to bardzo skuteczny. Trochę zamieszali.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2017-12-16 23:12:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 13 Dec 2017 12:43:55 +0100, Liwiusz napisał(a):
> [...]
    >
    > O k... To komornik Rafał Wojtyna. z warszawskiej Woli, BARDZO aktywny w
    > licytacjach ruchomości. Przez to bardzo skuteczny. Trochę zamieszali.

    W jakim sensie "aktywny" ?
    Duzo tych licytacji robil, czy bardzo aktywnie dzialal usuwajac
    wszelkie przeszkody formalne ?

    Bo o ile pamietam, to w zasadzie nie od komornika zalezy ilosc tych
    licytacji, tylko od wierzycieli :-)

    J.

  • 4. Data: 2017-12-17 07:51:57
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.12.2017 o 23:12, J.F. pisze:

    > Bo o ile pamietam, to w zasadzie nie od komornika zalezy ilosc tych
    > licytacji, tylko od wierzycieli :-)

    Ponoć od komornika, to w ogóle nic nie zależy.

    Shrek

  • 5. Data: 2017-12-17 10:45:32
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 16 grudnia 2017 23:11:42 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    > wszelkie przeszkody formalne ?
    >
    > Bo o ile pamietam, to w zasadzie nie od komornika zalezy ilosc tych

    Pewnie tym się różnił od innych że jak wierzyciel wskazał że komornik ma zająć
    ruchomości to od większości komorników przychodziła odpowiedź "egzekucja
    nieskuteczna" bo dupy im się z kancelarii ruszyć nie chciało a ten Wojtyna jednak
    dupę ruszał i zajmował ruchomości które były dłużnika i którymi dłużnik władał. I tak
    powinien działać komornik

  • 6. Data: 2017-12-17 19:27:13
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-12-16 o 23:12, J.F. pisze:
    5340,aresztowany-komornik-i-jego-ludzie-handlowali-d
    anymi-tysiecy.html#MTstream

    > W jakim sensie "aktywny" ?
    > Duzo tych licytacji robil,

    Tak.

    > czy bardzo aktywnie dzialal usuwajac
    > wszelkie przeszkody formalne ?

    Tego nie wiem, nie korzystałem.

    > Bo o ile pamietam, to w zasadzie nie od komornika zalezy ilosc tych
    > licytacji, tylko od wierzycieli :-)

    On miał setki tysięcy spraw rocznie, to dużo jak na komornika.

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2017-12-17 19:28:15
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-12-17 o 07:51, Shrek pisze:
> [...]

    Przez pewien czas było tak, że im lepszy komornik, tym więcej
    wierzycieli go wybierało. Teraz trochę to ukrócono, spychając
    wierzycieli do tych gorszych komorników.

    > Ponoć od komornika, to w ogóle nic nie zależy.

    Jak zwykle nie rozumiesz o czym się dyskutuje.

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2017-12-17 19:41:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.12.2017 o 19:28, Liwiusz pisze:

    > Jak zwykle nie rozumiesz o czym się dyskutuje.

    Tak, tak - wiemy.

    Shrek

  • 9. Data: 2017-12-17 22:16:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 17 Dec 2017 01:45:32 -0800 (PST), Kris napisał(a):

    > Pewnie tym się różnił od innych że jak wierzyciel wskazał że
    > komornik ma zająć ruchomości to od większości komorników

    Aaa, no i zle mi sie przeczytalo, myslalem o nieruchomosciach.

> [...]
    > kancelarii ruszyć nie chciało a ten Wojtyna jednak dupę ruszał i
    > zajmował ruchomości które były dłużnika i którymi dłużnik władał. I

    I co zabierze - stara pralke, lodowke, telewizor ?

    Jest to moze jakas kara dla dluznika ... ale starczy pewnie na
    pokrycie kosztow komornika :-)

    J.

  • 10. Data: 2017-12-17 22:44:21
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-12-17 o 22:16, J.F. pisze:
    > I co zabierze - stara pralke, lodowke, telewizor ?
    >
    > Jest to moze jakas kara dla dluznika ... ale starczy pewnie na
    > pokrycie kosztow komornika:-)

    I bardzo zmotywuje dłużnika do spłaty reszty.

    --
    Liwiusz