  • 231. Data: 2010-07-16 07:04:45
    Temat: Re: Uwaga groźny pies
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    napisał

    > Naucz się czytać.

    Naucz sie pisać. I pisz z sensem albo wcale.

  • 232. Data: 2010-07-16 07:30:55
    Od: "onet" <m...@o...pl>

    > A właściciel który zostawia pusty dom beż żadnego nadzoru, zasłużył żeby
    > mu grupa lumpów urządziła w ogrodzie imprezkę z grillem - to kara za
    > głupotę.
    [...]
    > Jak się nie ma możliwości zapewnienia odrobiny dozoru na czas nieobecności
    > to się siedzi na tyłku w domu albo sprzedaj dom i kupuje mieszkanie.

    > Magdalena "Maddy" Wołoszyk

    Przepraszam, ale Ty to chyba na SLD głosujesz. Ludzie, lata "socjalizmu" Wam
    sieczke z mózgu zrobiły ? Jeszcze kilka lat temu, zanim nastąpił napływ
    ludzi Waszego pokroju, w Niemczech, Austrii, Holandii czy Norwegii można
    było nie zamyć drzwi na klucz - bo normalnym ludziom nie przychodziło do
    głowy, że może być inaczej. Do tej pory w regionach majacych to szczęście,
    że nie ma tam obcych, nie ma z tym problemu. Do czasu, jak jakaś "Maddy" tam
    przyjedzie, i stwierdzi, że jak nie zamkniete, to sami sobie winni - i
    podgrandzi rodowe srebra ....

    Nie Twoje - nie ruszaj, nie wchodź - chyba, że istnieje tzw stan wyższej
    konieczności. Amen.

    I tak, byłem w tych krajach, rozmawiałem z tambylcamiz na podobne tematy.

  • 233. Data: 2010-07-16 07:52:34
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Alek pisze:

    > To teraz wróc do przykładu z Dz.U., też nie każdy musi być w stanie to
    > przeczytać, a skutki prawne go obejmują. Co więcej, moja tabliczka na
    > płocie przynajmniej jest łatwo dostępna dla osób do których jest
    > adresowana, zaś Dz.U. nie jest tak łatwo dostępny a niektórzy nawet nie
    > wiedzą o jego istnieniu.

    Ale ty nie jesteś władzą ustawodawczą.

  • 234. Data: 2010-07-16 07:58:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Alek pisze:

    > A w przypadku psa ogrodzenie nie wystarczy? Ciekawe.

    No beton...

    Przecież cały czas w kółko i na okrągło piszę (i nie tylko ja), że
    zależy jakie.

    Na pewno nie ogrodzenie z furtką niezamkniętą na klucz.

    > Pies na posesji też jest widoczny a do tego słyszalny. No i jeszcze te
    > tabliczki ostrzegawcze na ogrodzeniu. Coś różne miary stosujesz.

    Jeszcze nie widziałem basenu rzucającego się na człowieka i ścigającego
    go, jak ucieka. A ty?

    > W przypadku psa takim przyjętym obyczajem jest trzymanie go na
    > ogrodzonej posesji.

    _Odpowiednio_ ogrodzonej posesji z zamkniętymi _na_klucz_ "punktami
    wejścia".

    > Tak samo jak nie da się przypadkiem wleźć na cudzy ogrodzony teren czy
    > do cudzego mieszkania.

    Na prawdę? Widać jesteś sparaliżowany.

    > W przypadku psa takim celowym działaniem przeciw innej osobie byłoby
    > poszczucie psa na te osobę. Natomiast sama obecność psa w obejściu to
    > przede wszystkim prewencja, pokąsanie może nastąpić wyłącznie wtedy, gdy
    > ktoś to ostrzeżenie zignoruje.

    Czyli masz psa nastawionego na automatyczne szczucie.

    > To chore, komunistyczne myślenie. Każdy odpowiada za siebie. Prawo ma

    Sam jesteś komunistyczny. I jeszcze faszystowski. I pedofilski.

    Widzisz, też potrafię łatkami rzucać ;->

    > chronić jednego przed drugim a nie przed samym sobą. Obywatele to nie
    > niewolnicy.

    Tia, a potem awantury, że urzędnicy pozwolili na budowę na terenie
    zalewowym...

  • 235. Data: 2010-07-16 08:00:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Alek pisze:

    > Nie możesz niczego zakładać. Sąsiad nie opiekuje się domem i nie
    > zamierza w tym względzie kłamać. Po prostu zobaczył intruzów i z
    > życzliwości dla sąsiada zadzwonił na 112. Co zrobi policja i na jakiej
    > podstawie?

    Spyta imprezujących kim są i co tu robią.

    Jeśli tylko imprezują bez sprzeciwu właściciela lub kogoś upoważnionego
    - formalnie nie może nic zrobić.

  • 236. Data: 2010-07-16 10:12:42
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Mon, 12 Jul 2010 19:44:23 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Furtka zamknięta tylko na klamkę to nie jest żadna przeszkoda.

    lawa, betonie zatwardziały ;) - coś tak się uparł tej klamki?
    normalna bramka, furtka, brama na teren posesji - zamykana na kłódkę (to
    takie coś z kluczykiem, który to np. nosi się w kieszeni, lub wisi na
    "kluczniku"). Teraz kumasz bazę?

    > Czyli wg. ciebie tacy np. niewidomi oraz obcokrajowcy zasługują na śmierć.

    Wobec czego obcokrajowcy spokojnie mogą wypierdalać witryny sklepów
    zamkniętych, bo nie znają języka kraju który odwiedzili?
    Wszak nie wiedział taki obcokrajowiec że jest wywieszka że sklep jest
    czynny od 10 do 20, a że było 9 rano, więc obcokrajowiec jebie z buciora w
    szybkę żeby sobie wejść.
    Per analogia - obcokrajowiec nie wie co to płot, bramka, kłódka i wskakuje
    na twój teren (hipotetyczna wierutna bzdura, ale trudno, może teraz
    zakumasz).

  • 237. Data: 2010-07-16 10:17:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Herald pisze:

    > lawa, betonie zatwardziały ;)

    Herald, głupia anonimowa mendo - tak to w ogóle nie zamierzam rozmawiać.
    Zresztą złośliwie lub z głupoty przekręcasz moje wypowiedzi, więc i tak
    nie ma to sensu.

  • 238. Data: 2010-07-16 10:19:10
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Tue, 13 Jul 2010 13:08:56 +0200, Maddy napisał(a):

    > Na dodatek 9 na 10 osób naciśnie klamkę ZANIM dotrze do nich znaczenie
    > słowa które przeczytali. Albo po prostu nie zauważą.

    I po prostu wypier..lą całą fasadę, bo myśleli że zamek się zaciął :))

    > Wystarczy, ze jest zabezpieczone w taki sposób, który pozwala dostrzec
    > różnicę między zamkniętym a niezamkniętym.

    Czy zamknięta kłódką na furtce do mojego ogrodu jest wystarczają róźnicą
    którą dostrzeżesz że jest ZAMKNIĘTE?

    > Czytelny przekaz dla innych mieszkańców okolicy.

    A dla polaka? albo cżłowieka z innego rejonu szwecji?

    > Policaj aresztuje osobnika, który wejdzie do cudzego domu pomimo
    > wystawionej miotły.

    Po sforsowaniu takiego "zabezpieczenia" od razu bym ta miotłę wstawił ZA
    DRZWI - i policmajstry mogłyby mnie w kant fiuta cmoknąć :)

    > Przeciętny Polak, jak widzie wywieszkę "Zamknięte" to naciśnie klamkę,
    > żeby sprawdzić czy faktycznie zamknięte.

    To masz dziwnych znajomych, albo żyjesz w "swoim świecie" gdzie w ogóle
    klamek nie ma, a ściany są wyłożone miękkimi materiałami :)

    > Takie zwyczaje. Jak chcesz żeby nikt nie wlazł to przekręć klucz.

    No i mam kłódkę na furtce/bramce. Do tego płot o h=160cm od poziomu gruntu
    (nie od npm.)

  • 239. Data: 2010-07-16 10:22:04
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Tue, 13 Jul 2010 21:09:18 +0200, Henry(k) napisał(a):

    > Psy są tak głupie

    Totalnym głupcem jest tylko człowiek (czy aby na pewno jesteś człowiekiem -
    bardzo wątpliwe!!) który wysuwa takie tezy (zresztą oparte na zrytym
    berecie).

    > że różnych dziwnych rzeczy można je nauczyć.

    O tak, ciebie na szkodę społeczeństwa, ktoś opatrznie nauczył pisać. I to
    jest katastrofalne.

  • 240. Data: 2010-07-16 10:23:32
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Tue, 13 Jul 2010 14:44:56 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > A dasz głowę (dosłownie - i to swoją), że każdy pies się tak zachowa?

    Każdy pistolet sam raz do roku strzela. Nikt nie da głowy. Tak samo nikt
    nie dałby kilkadziesiąt lat temu głowy że z ciebie będzie człowiek.
    Teraz taki ktoś niestety by ją stracił.