  • 11. Data: 2002-10-22 04:22:40
    Temat: Re: Utrata dowodu osobistego ?
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl>

    > No, teraz już wiem, co z Ciebie za glina.
    > Wbrew Twojej sugestii nie będę już starał się rozumieć
    > Twoich postów, bo sam pewnie nie wiesz, co piszesz.

    dobrze, ze Ty wiesz. skoro sie uzywa pewnych skrotow, to chyba nalezy
    wiedziec, co oznaczaja, rozumiec je, chyba ze.....

    .... sie nie rozumie, co sie pisze. - c.b.d.u/ dla ciebie - co bylo do
    udowodnienia/

    a dla twej wiedzy podam ci, gdzie znjaduja sie m.in. numery skradzionych
    przedmiotow., wszystkich, nie tylko dokumentow. jest to ZSIP. jak bedziesz
    chcial rozwinac ten skrot zapytaj "KGP" albo wal do mnie na priv'a, to ci
    podam.albo prosciej: wpisz w gogle "zsip" i bedziesz wiedzial.spcejalnie nie
    podaje tego rozwiniecia tobie, bo wychodze z zalozenia, ze jesli sam do tego
    dojdziesz, bedziesz dluzej pamietal.

    pozdrawiam
    ssj5
    dla mnie to juz koniec dyskusji z Toba na ten temat.

  • 12. Data: 2002-10-22 15:24:01
    Od: Marcyś <m...@N...pl>

    Użytkownik "ssj5" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > pozdrawiam
    > ssj5
    > dla mnie to juz koniec dyskusji z Toba na ten temat.

    Dyskusję skończ po lekturze zarządzenia nr 6 KGP
    z 16 maja 2002. Tam się dowiesz, gdzie się rejestruje
    numery utraconych dokumentów, a nie znajdziesz tam
    nic o ZSIP.
    Ale Ty pozostałeś ze swą wiedzą w na etapie ZSIP,
    który od około roku nosi nazwę KSIP.

  • 13. Data: 2002-10-22 16:22:24
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl>

    > Ale Ty pozostałeś ze swą wiedzą w na etapie ZSIP,
    > który od około roku nosi nazwę KSIP.

    obie nazwy funkcjonuja zamiennie marcysiu. ale wybaczam ci, znowu "KGP" nie
    dopowiedzial ci wszytskiego. niech ci jednak bedzie. ja zostalem piec
    miesiecy do tylu z nazwa / ladnie zaokraglasz, uwazajac, ze od 16 maja juz
    uplynal rok/ , za to Ty ze swoim PZIP-em jestes daleko w dzungli.cofnales
    sie nawet do ery kamienia liupanego.starasz sie udzielac rad nie majac
    pojecia co piszesz, poslugujesz sie bowiem skrotami, ktorych tresci nie
    znasz, nie rozumiesz i na dodatek te Twoje skroty sa "ni przypial ni
    przylatal". i nadal masz wyjatkowe problemy ze zrozumieniem zgloszenia w
    ciagu 2 minut utraty dokumentow.

    ssj5

  • 14. Data: 2002-10-22 21:23:13
    Od: Marcyś <m...@N...pl>

> [...]
    > znasz, nie rozumiesz i na dodatek te Twoje skroty sa "ni przypial ni
    > przylatal". i nadal masz wyjatkowe problemy ze zrozumieniem zgloszenia w

    Z kolei Ty masz problem ze zrozumieniem trzech prostych zdań.
    Wyjaśnię ci więc sens mojego skomplikowanego postu.
    "Około roku" dotyczyło obowiązywania nazwy KSIP i nie ma
    tu żadnej zamienności, tylko tak zacofane gliny jak Ty jeszcze
    nie pozmieniały nazwy wszędzie, gdzie należało, a już zostały
    "zaskoczone" nazwą PZIP, która to właśnie obowązuje od
    19 czerwca br., kiedy to zarządzenie weszło w życie.
    I to nie tylko w dżungli, ale w całej policji.
    Oczywiście Ciebie to nie dotyczy, bo swą ignorancję możesz
    przykrywać tylko mędrkowaniem i ubliżaniem innym.

    Jak wygląda "kamień liupany"?

  • 15. Data: 2002-10-23 04:17:41
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl>

    > Z kolei Ty masz problem ze zrozumieniem trzech prostych zdań.

    nie jestem psychologiem, trudno mi sie skoncentrowac gdy ktos majaczy.

    > nie pozmieniały nazwy wszędzie, gdzie należało, a już zostały
    > "zaskoczone" nazwą PZIP, która to właśnie obowązuje od
    > 19 czerwca br., kiedy to zarządzenie weszło w życie.
    > I to nie tylko w dżungli, ale w całej policji.

    szkoda, ze nie dasz sie przekonac. masz tu linka do tego zarzadzenia.
    http://www.przepisy.e-box.pl/prawo/za06_02/za06_02.h
    tm
    moze przeczytaj a pozniej udawaj najmadrzejszego na swiecie. tylko bedziesz
    musial dlugo szukac by znalezc te swoje PZIP-y, KSIP-y.
    Nazwa KSIP funkcjonuje zamiennie z ZSIP-em.zreszta KSIP wchodzi w zycie od
    98 roku/ a nie od roku - jak to usilujesz wmowic/- i jak ma z tym pewne
    problemy. daje ci gotowca, bys nie musial znowu sie mylic
    http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_010521/n
    auka/nauka_a_1.html tak
    na dobre calosc powinna funkcjonowac od 1.01.2003r. ale ty tego nie chcesz
    zrozumiec. jesli znasz troszke angielski to zrozumiesz
    http://www.warsawvoice.pl/v720/News10.html
    jesli nie, to popros, by ktos lub "KGP" ci przetlumaczyl.

    ssj5
    dalej juz prowadz dyskusje z samym soba.

  • 16. Data: 2002-10-23 20:20:29
    Od: Marcyś <m...@N...pl>

> [...]

    bedziesz
    > musial dlugo szukac by znalezc te swoje PZIP-y, KSIP-y.

    Nie tak długo. Nareszcie znalazłeś zarządzenie, lecz
    nie przeczytałeś lub znów nie pojąłeś nic.
    Dla uspokojenia policz sobie ile razy skrót PZIP
    występuje w załączniku 3 do zarządzenia.
    A ile razy ZSIP lub KSIP ? Czyżby w ogóle ?

  • 17. Data: 2002-10-24 04:09:38
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl>

    > Nie tak długo. Nareszcie znalazłeś zarządzenie, lecz
    > nie przeczytałeś lub znów nie pojąłeś nic.

    nie dasz sie przekonac. szkoda.dodam Ci tylko, ze ZSIP na razie ma sie
    dobrze, to aplikacja znakowa,/ dostepna z terminana znakowego/ w
    odroznieniu od KSIP-u/ktory wbrew Twoim zapowiedziom wejdzie w zycie/ KSIP
    to aplikacja graficzna, dostep do niej bedzie np. z jednej z przegladarek
    internetowych. ot i cala filozofia.

    ssj5